23

5.6K 107 0
                                    

Miután nagy nehezen el aludtam a repülőgépen, arra lettem figyelmes hogy valaki szolongat és könyökével lökdös.

-Hé kelj fel,lassan landolunk.-szólított meg Diego.

Majd lassú mozdulattal bekapcsoltam az övemet, és a szék karfáját kezdtem erősen szorítani.

-Be kötötted magad?-kérdezte és az arcomra simított.

-Igen.-válaszoltam lágy hangon.

Hirtelen hatalmas kezét újra meg éreztem az arcom jobb felén ahogy lágyan simogatta, de nagy ujjával végig simitott az ajkaimon, s egy halk nyögés jott ki a tokán.

-Bassza meg.-szólalt meg, majd gyorsan le hajolt hozzám és meg éreztem újra a mézédes ajkát az ajkaimon.

Diego cselekedete teljesen meglepet,hirtelen azt se tudtam hogy fiú vagy lány vagyok.

-Csókolj vissza.-lehelte az ajkamra.

Eszem ágában sem volt azt tenni amit kért tőlem, így meg tagadtam a kérést amit felém intézett.

-Kérlek.-mondta de enyhén megráztam a fejem.

-Nem foglak megcsókolni.-intéztem felé a szavaimat.

Választ már nem kaptam, csak szépen lassan el húzodott és vissza ült a helyére és bekapcsolta az övét.Majd a gép lassan ereszkedni kezdett, és szépen lassan azt hittem hogy ki fogom dobni a taccsot, de talán ez rosszabb volt mint a felszállás ott csak a fülem fájt enyhén.

-Mindjárt lent vagyunk.-szólalt meg hirtelen Diego.

Majd lassan a kezét nyújtotta felém és én csak értetlenül néztem rá.

-Legalább a kezem fogd meg.-mondta alig halható hangon.

Egyre lejjebb értünk, már csak azt éreztem hogy rázkodunk és a gép szép lassan megáll.

-Már kikapcsolhatod az övedet.-mondta.

Diego fel állt a helyéről majd utána én is, és elindultunk a gép ajatajához ami már nyitva volt előttünk.Lehajtottam a fejem így a hajam előre hullott és teljesen eltakarta az arcomat.Majd lassan le értünk és hiretelen egy kéz rakadta meg a fel karomat.

-Remélem jó színésznő vagy.-suttogta a fülembe.

Bőröndjeit maga után kezdte húzni, és én lassan mögötte kezdtem sétálni.

-Baby ne maradj le.-mondta és egy mosoly kúszott az arcára.

Majd kezen ragadott és az ujjainkat össze font,és már szinte rohantunk végig a reptéren hogy minél hamarabb oda érjünk az autóhoz.Oda is ertün egy fekete autóhoz aminek az ajtaját ki nyitotta előttem, és be szálltam majd ő is és már indultunk is.

-Innen hova megyünk?-kérdeztem.

-Az egyik házamhoz.-mondta tök természetesen.

Nem tudom mennyi ideig jöhettünk már csak arra lettem figyelmes hogy le kanyarodunk egy utcába, majd meg is álltunk egy nagyon modern ház előtt. Diego ki szállt majd intett hogy én is száljak ki az autóból. Majd abba a pillantban be mentem a házba és Diegot kővetve egy szobába, ahova ő le rakta a csomagjainkat.

-Nekem most dolgom van, este jövök csak szólók nem tudsz elszökni így ne is próbálkoz. -mondta mosolyogva.

-Várj egy kérdés, én hol fogok aludni?-kérdeztem.

-Itt,velem.-mondta és rám nézett.

Majd abba a pillantba el is tünt, én körbe mentem ebben a hatalmas lakásban ahogy telt az idő sehol senki nem volt így el mentem fürdeni majd be döltem az ágyba és már el is nyomott az álom.


















Fagyos szerelem Where stories live. Discover now