negyedik fejezet

8.1K 176 23
                                    

•Daniel szemszöge•

Épp a telefonomat nyomkodom amikor Jackson megböki a vállam.

-Nézd haver ott van a préda!-Biccentett egyet a fejével az ajtó felé.

Feltünésmentesen odanézek és meglátom Hopeot.
Te jóságos ég , hogy van öltözve. És a haja is... Találhattak volna szebbet is állapitom meg magamban , majd Jacksonhoz fordulok.

-Barátom nézz csak rá, egyeltalán nem lesz nehéz dolgom.-súgom oda Jacksonnak , miközben a zsebembe csúsztatom a mobilomat.

Pár perc múlva bejön Mrs. Douglas és arra kéri a lányokat írják fel a nevüket egy papirfecnire. Körbe adnak egy dobozt és nekünk fiúknak huznunk kell egy nevet.
Akit kihuzunk vele kell megcsinálni a következő projektet. Remek...

-Nézd haver kit húztam.-Mutatta Liam a papirfecnit a hátam mögűl az arcomba tolva.

-Csereljünk!-mondtam és átadta a papírt nekem amin Hope neve állt.

-Jó móka lesz tesó.- veregeti meg a vállam Liam, mire összegyűröm a papírfecnit és a zsebembe teszem.

Véget ért az óra halistennek, dög unalom tud lenni az egész.
Végig megyek a folyosón közben rákacsintok néhány csajra akik már attól is elájulnak ha csak rájuk pillantok.

Ilyen ez, ellenállhatatlan vagyok.

Odalépek Hope szekrényéhez majd megtámasztom magam és csak nézem.
Másodpercek telnek el mire észreveszi , hogy ott állok.

-Akarsz valamit?-kérdezte lágy hangon.

-Igen.-felé fordulok.-te vagy a párom.-közlöm vele.

-Hogy mi?-kérdezi.-Mégis mi az ördögről beszélsz?-folytatja. Sornan teszi fel a kérdéseket ,mire előveszem a papírt a zsebemből és megmutatom neki.

-A dráma háziban.-lógatom előtte az összegyűrődött kis papirlapot.

-Csodálatos.-csapja be a szekrénye ajtaját majd gyors léptekre kapcsol.

Nem értem, örülnie kellene , hogy egyeltalán szóba álltam vele..

Fogadásból Szerelem [BEFEJEZETT] Where stories live. Discover now