tizennegyedik fejezet

6.1K 161 1
                                    

•Daniel szemszöge•

Majdnem elcsattant végre az a bizonyos csók , de közben Hope elájult a karjaim között. Gyorsan felemeltem és felvittem a szobámba. Remélem nincs nagy baja.
Leteszem az ágyra , leveszem róla a cipőt és betakarom.
Nem tudok nem gondolni az előbbi percekre. Éreztem valamit amit nem tudok megmagyarázni. Én tudom , hogy tényleg megakartam csókolni.

Időközben a buli véget ért és már mindenki elment. Hope még mindig eszméletlen , vagy csak alszik. Nem igazán tudom. Odalépek hozzá és megnézem nincs e láza. Sajnos lázas ezért gyorsan keresek egy konyharuhát bevizezem és a homlokára teszem.
Pár perc múlva már érzem , hogy kezd lejebb menni a láza ,ezért szólongatni kezdem hátha magához tér.

-Hope! Hallasz engem?-kérdezem és közben közelebb hajolok hozzá.

-Igen..mi történt?-kérdezi halkan.-Nagyon fáj a fejem.-válaszolja és közben megpróbál felűlni.

-Elájultál. Szerintem sokat ittál ezért fáj a fejed is.-közlöm vele és hátrébb lépek az ágytól.

Hope lassan felül , és a kezét a fejéhez teszi. Látom rajta , hogy kicsit szédül ezért a kezébe adok egy pohár vizet.

-Ezt idd meg!-parancsolok rá , nem ellenkezik és megissza a vizet. Leteszi a poharat az éjjeli szekrényre majd feláll az ágyról.

-Nekem most mennem kell!-jelenti be és felveszi a cipőjét.

-Megőrűltél? Így akarsz haza menni?Szerintem még pihenned kellene.-tanácsolom , de rám se hedrít.

-Nem! Jól vagyok!-nagyon makacs egy lány...

Elindul az ajtó felé de én gyorsan elé lépek és látom , hogy megdöbben.
A kezemmel a füle mögé simítom a haját , miközben ő csak meredten bámul mint egy szobor.
Megfogom az állát és közelebb hajolok. Meg akarom csókolni , de hirtelen hátra lép egyet.

-Mit művelsz? Engedj , el akarok menni! -szinte már könyörög.
Megadom magam és ellépek az ajtóból ő pedig gyorsan kiviharzik rajta.

Szörnyen nehéz eset. Nem haladok túl jól azzal , hogy felszedjem. Inkább úgy érzem pont az ellenkezőjét érem el és egyre jobban távolodik tőlem.
Viszont azt be kell ismernem , nagyon szerettem volna megcsókolni...

Fogadásból Szerelem [BEFEJEZETT] Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang