kilencedik fejezet

6.9K 149 7
                                    

•Hope szemszöge•

Megiszom az egész kávét majd kidobom a papírpoharat. Közben azon gondolkodom, hogy vajon jó ötlet volt e bele menni az egész Rómeó és Júlia történetbe. De abban egyet kell értenem vele , hogy már alig van időnk.
Hazafelé menet még gondolkodom kicsit a mai irodalom órán átvett tananyagról.
Előveszem a kulcsom majd kinyitom a bejárati ajtót és a konyhába megyek.
Az asztalon van egy kis papirfecni, amit anyáék hagytak ott , hogy ma egész éjszaka bent kell maradniuk a kórházban esti ügyelet miatt.
Felmegyek a szobámba és átöltözöm.
Írok Danielnek, hogy jöjjön hamarabb ha tud,  és nem muszáj elmennünk a parkba hiszen úgyis egyedül vagyok itthon.
Pár perc múlva válaszolt is , hogy akkor hat helyett ötre itt lesz.

Pontosan öt óra van mire csengetnek.
Kinyitom az ajtót és behivom Danielt a házba. Jóságos ég nem is hiszem el , hogy itt van.
Itt nálam Daniel Parker.

Szólok neki , hogy menjen a nappaliba amíg kimegyek a konyhába.
Töltök mindkettőnknek egy kis limonádét és beviszem leteszem az asztalra.

-Nos akkor szerintem kezdjük is el.-töröm meg a csendet, és ő belekortyol a limonádéba.

-Jolvan.-visszateszi a poharat az asztalra.-mondd melyik jelenetet akarod előadni?-kérdezi és egyenesen rám bámul.
Ez kissé zavarba ejtően kínos.

-Szerintem legyen az amikor Rómeó elmegy Júliához.-válaszolom mire egyértetűen bólint.

Rákeresünk a neten a szövegre , párszor elolvassuk és közben azon gondolkodom miért is nem vettem fel más órát év elején a dráma helyett. Akkor most nem lennék itt a nappaliban vele..

Egy óráig próbálunk , én a kanapé mögött állok míg ő az asztal előtt és olvassuk a párbeszédeket.
Miután végeztünk ledobjuk magunkat a kanapéra.

-Nem nézünk egy filmet?- teszi fel váratlanul a kérdést Daniel.

-Szerintem menned kellene.-válaszolom mire annyit mond , hogy még elég korán van.

Végül belemegyek a dologba de nem igazán tudunk megegyezni abban mit is kellene néznünk.
Végül ,,kiharcolom'' a szerelmünk lapjait ami a kedvenc filmem.
Csinálok popcornt és egymás mellett helyezkedünk el a kanapén. Ügyelek arra hogy legyen közöttünk bőven hely.

Alig telik el tíz perc mire Daniel közli , hogy pocsék a film.

-Ez még csak az eleje. Ne itelkezz előre!-hadarom miközben egy újabb adag popcornt tömök a számba..

Fogadásból Szerelem [BEFEJEZETT] Donde viven las historias. Descúbrelo ahora