ötödik fejezet

8K 172 5
                                    

•Hope szemszöge•

Szinte már futva rohanok a folyosón a lány mosdó felé. Meg kell mosnom az arcomat, hogy felébredjek ebből a rémálomból.
Nem hiszem el komolyan , hogy vele kell majd dolgoznom. Ilyen nincs bárki másnak örültem volna de pont ő. Miért?
Pár percig a mosdóban maradok mire Aria is befut.

-Mi ilyen sürgős?- kérdezi zihálva mert pár perccel ezelőtt dobtam neki egy üzit.

-Az , hogy azzal az idegesítő, pökhendi, nagyképűvel kell együtt dolgoznom.-hadonásztam.

-Miről beszélsz? Kiről van szó?-látom az arcán , hogy nem igazán érti a helyzetet.

-Danielről. Ő húzott ki engem dráma órán!- magyarázkodom mire elneveti magát.

-Komolyan ezért vagy ennyire feszült?-nevet.- Jóságos ég nem hiszem el!-a homlokára teszi a kezét majd így folytatja:
-Tudod ugye, hogy most szinte az egész lány a te helyedben akarna lenni drága barátnőm? Ne aggódj csak egy háziról van szó ez még nem a világvége.-próbált nyugtatni.

Talán igaza van de akkor sem repesek az örömtől. Nem tudom miért tényleg , de sosem kedveltem Daniel Parkert. Túlságosan is elvan szállva magától az a srác.

A nap elég gyorsan eltelik és ahogy hazaérek le is dobom magam az ágyon. Veszek egy fűrdőt és készítek egy kis tésztát.
Kajálás után megszólal a csengő.
Mégis ki lehet az? Aria azt mondta ma már nem fog átjönni.
Lemegyek a lépcsőn egyenesen az ajtó felé. Kinyitom és Daniel áll előttem.
Becsapom előtte az ajtót majd újra kinyitom.

-Mégis mit keresel itt?-kérdeztem értetlenül.

-Szia kislány.-köszönt.-Arra gondoltam hogy tölthetnénk együtt egy kis időt, és megbeszélhetnénk a közös munkát. Mit szólsz?-kérdezi majd rám kacsint.

-Idefigyelj!-húzom ki magam. A hangom határozott.- Nem tudom mi ez az egész de én nem megyek veled sehová.-Közlöm vele semleges arcot vágva.

-Ugyan már nem eszem lányokat.-vágja rá.-Na kérlek csak nem akarsz rossz jegyet igaz? Csak egy sétára gondoltam.

-Addig úgysem hagysz békén,igaz?

-Nem. Nem valószínű.-húzta fel az egyik szemöldökét.

-Oke..várj itt mindjárt jövök.-felmentem az emeletre és felkaptam egy pulcsit.

Fogadásból Szerelem [BEFEJEZETT] Where stories live. Discover now