15. Chapter

180 8 2
                                    

Po dlouhém rozhodování co na sebe jsem skončila v koupelně a líčila se. Vlasy jsem si nechala spadlý přes ramena. Jednoduché oblečení by mělo stačit: černé legíny, bílé tílko a jeansová košile. Už jsem byla na odchodu s pokoje a v tom někdo zaťukal. Vzala jsem za kliku a otevřela, za nima stál Liam.

"Koukám že jsem přišel včas." jen jsem s úsměvem přikývla a chytla se jeho nastavené ruky. Vykročili jsme dolů aby jsme se obuly a mohli vyrazit. Ale Harry nám stoupnul do cesty.

"Takže opovaž se na ní něco zkusit. V půl devátý budete doma. Kim bude vykoupaná a zalezlá v pokoji jak to tak nebude tak si mě nepřejte a ty Liame víš čeho jsem schopný." skončil svůj monolog při kterém hrozil prstem.

"Harry chováš se jak její rodič."

"Teoreticky to tak je."

"Jsi bratr né táta ani máma ale neboj v půl devátý budu v postely." ujistila jsem ho a dala mu pusu na tvář pak vlekla Liama ke dveřím aby si Harry ještě nemohl něco vymyslet. Proč jsem dala Harrymu pusu? Co mě to napadlo? Asi ho beru opravdu jako bratra.

"Řekneš mi něco o sobě?" zeptal se mi Liam a dál pokračoval v jídle.

"No a co by jsi chtěl slyšet?"

"Tak já o tobě nevím všechno." usmál se a já mu úsměv opětovala.

"Je mi 17 pocházim z Londýna. moje mamka umřela když mi bylo 10. No a já zůstala jen s tátou který to vůbec nezvládal a tak začal s... promiň já nemůžu." zašeptala jsem protože se mi vrátily vzpomínky.

"Nemusíš to řikat pokavať nechceš já tě do toho nutit nebudu. Ale pamatuj si že já jsem tu pro tebe vždycky jo." chytl mi ruku a něžně mě hladil.

"Nepůjdeme se ještě projít?" zeptal se mě a já kývla.

Procházeli jsme se a mě už bolely nohy tak jsme si sedli na lavičku a já se otočila na Liama který se mi díval do očí. Vpíjel se mi do očí a všimla jsem si že se jeho hlava přibližuje. Jeho pohled se přesunul na mé rty a já udělala to samé. Najednou jsem cítila jemný dotek na mých rtech. Když jsem se neodtáhla Liam rtama pohnul a otřel se o ty mé. Nevěděla jsem co mám dělat byl to můj první polibek a tak jsem opakovala to co dělal Liam. Ucítila jsem jeho jazyk který přejel po mém spodním rtu. Slabě jsem otevřela rty a jeho jazyk začal skoumat mé ústa.

Stay strongKde žijí příběhy. Začni objevovat