10. Chapter

198 12 2
                                    

" Jo těšim se aspoň poznám nový lidi." odpověděla jsem mu s úsměvem.

"Vyjíždíme v 10 tak máš ještě čas jo a mamka ti vzkazuje že je už snídaně." zvedl se s postele a popošel ke dveřím.

"Hned jsem tam." vstala jsem s postele a přešla ke skříni. Harry přikývl a odešel. Vybrala jsem si bílé šaty bez ramínek které mi sahali nad kolena. V koupelně jsem si rozčesala vlasy a poučila řasenku. Došla jsem do kuchyně kde už byli všichni.

"Dobré ráno." pozdravila jsem je s úsměvem, který mi opětovali.

"Dobré." odpověděli mi všichni najednou, posadila jsem se vedle Gemmy.

Po snídani jsme si sedli v obýváku a bavili jsme se o všem.

"Už by jsme měli jéct Kim." oznámil Harry a já přikývla. Došla jsem do svého pokoje kde jsem si vzala kufr.

"Ukaž já ti ho dám do auta zatím se rozluč." řekl mi Harry a vzal mi kufr.

"Budeš nám chybět celej ten měsíc." řekl Anne a vtáhla mě do objetí nezapoměla mi dát pusu na tvář.

"Harry na tebe bude dávat pozor tak ho poslouchej. Nechceme aby se ti něco stalo." řekl Des a také mě obejmul a obdaroval pusou. Nakonec byla řada na Gemmě.

"Budeme si volat. Nejradši bych tě nikam nepouštěla a byla s mojí malou sestřičkou." obejmula mě a dala pusu na obě tváře.

"Mě se po vás také bude stýskat." konečně jsem promluvila.

"Tak mi jedem mějte se tu hezky." řekl Harry a s každým se obejmul. Mě pak chytl za ruku a vedl mě k autu. Nastoupili jsme a začali jsme se vzdalovat od domu, stihla jsem jim ještě zamávat. Harry pustil rádio aby nebylo takové ticho.

"Jak se těšíš na kluky?" zeptal se mě po chvíli.

"Jestli jsou stejný jako ty tak jo těšim." odpověděla jsem mu jednoduše.

"A nejsi třeba nervozní?"

"Ne nejsem, budu s nima jen měsíc pak už je neuvidim."

"Jo ještě jsem ti chtěl říct, že když budeš chtít můžeš zůstat i dýl. Doma to pochopí třeba by si vždycky za nima mohla jéct když by jsme měli koncert nebo kdy budeš chtít."

"Dobře tak to se ještě uvidí." dál mi Harry vyprávěl o klucích. Jak jsem poznala s vyprávění Louis je takovej malej blázen takže s ním bude určitě sranda. Řekl mi taky že Louis má přítelkyni s kterou si prý budu taky rozumět.

Stay strongKde žijí příběhy. Začni objevovat