14. Chapter

212 11 9
                                    

Kim

S klukama si moc dobře rozumim a asi nejvíc s Liamem. Cítim k němu něco víc ale nevím co to přesně je. Časem na to snad přijdu.

Zayn

Ničí mě že Kim je pořád s Liamem a nás si nevšímá. Ale jsem rád když se usmývá a je štastná. Prostě si asi nejsme souzený. Musím si ještě holt počkat. To samý jsem si myslel i o Perrie ale když mě podvedla... Třeba si nikoho nezasloužim, zasloužim si jen trpět a zamilovávat se do lidí kteří o mě nejeví zájem.

Liam

Chci pozvat na večeři Kim ale bojím se odmítnutí. Co když mě bere jen jako nejlepšího kamaráda. Sebral jsem odvahu a došel před její pokoj. S hluboka jsem se nadechl a vydechl a ruku zvedl ke dveřím na které jsem také zaťukal. Čekal jsem jen chvíli než mě pozvala dál. Tak jsem vzal za kliku a vstoupil do jejího pokoje. Ležela na posteli a v ruce svírala mobil. Byl na ní nádherný pohled.

"Ahoj Li co potřebuješ?" zaptala se mě a také na mě přesunula svůj pohled.

"No Kim říkal jsem si že by jsme si mohli třeba zajít na večeři." řekl jsem nejistě.

"Jo to je dobrý nápad a v kolik se jde nebo už jste připravený?"

"Jste?" zeptal jsem se nechápavě a Kim jen přikývla.

"Jo takhle no já myslel jenom my dva."

"Jo aha promiň ale půjdu s tebou moc ráda." usmála se na mě a já jí úsměv opětoval.

"Tak půjdeme v sedm." řekl jsem čas a Kim mi znovu přikývla.

"Tak zatím se měj." řekl jsem a odešel do svého pokoje celý štastný.

Stay strongKde žijí příběhy. Začni objevovat