11. Chapter

189 13 2
                                    

Dojeli jsme před velký dům no co dům to byla vila. Harry zaparkoval auto na příjezdovou cestu a my s auta vystoupili. Harry s kufru vyndal mojí tašku a vykročil ke dveřím. Zahrabal v kapse od kalhot a vyndal klíče. Oba jsme vešli dovnitř.

"Kluci jsme tady." zakřičel do domu. Uslyšela jsem menší dupot a pak se na chodbě oběvili čtyři kluci který si mě prohlíželi.

"Ahoj." pozdravili mě všichni zborově.

"Tak tohle je Louis, Zayn, Niall a Liam." Harry ukázal postupně na každýho z nich. Nejvíc mi padl do oka ten Liam. Už se mi líbil když mi přinesli jejich fotku.

"Ahoj ráda vás poznávám." pozdravila jsem a potřásla si s nima ruce. I když mě překvapili že místo podání ruky mě vtáhli do obětí.

"Kim ukážu ti tvůj pokoj." řekl Harry a vyšli jsme do dlouhé chodby. Otevřel bílé dveře a mě se naskytl výhled do mého pokoje, který vypadal uplně stejně jako ten v Holmes Chapel. Položil tašku na postel a přešel ke dveřím.

"Koupelnu máme všichni společnou jo a Zayn tam tráví nejvíc času. Až si vybalíš tak dojdi za náma do obýváku jsou to ty první dveře." jen jsem přikývla a přešla k tašce. Rozepla jsem jí a začala si rovnat oblečení do skříní. Když už jsem měla vybaleno vydala jsem se za nima do obýváku. Harry říkal první dveře nebo ty druhý já nevim no prostě zkusím obě.

Stay strongKde žijí příběhy. Začni objevovat