"Proč jsi to nenahlásila už dřív?"
"Bála jsem se, on mi vyhrožuje."
"Už bude všechno v pořádku nemusíš se bát."
"Nasedni do auta a můžeme vyrazit." poslechla jsem muže v obleku a s okýnka jsem uviděla policejní auto. Proč sem jede policejní auto? Dva policajti vběhli k nám do domu a po chvíli vyšli s mým tátou který měl ruce spoutaný za zády. Oni ho zatkly? Co když mě najde až ho pustí a něco mi udělá? Muž v obleku co mě poslal do auta si sedl na místo řidiče a nastatoval auto.
"Kam vedou tátu?" zeptala jsem se.
"Neboj už ti nebude ubližovat. Půjde k soudu a pár let se tu neukáže."
"A až ho pustí tak si mě může najít a něco mi udělá." řekla jsem se strachem.
"Nenajde tě o to se nemusíš bát. Pošleme ho do jiné země." konečně jsme vyjeli s této ulice.
"A kam jedeme?"
"Tam kde ti bude mnohem líp. Musíš se s toho dostat."
"Já nepůjdu na psychiatrii ! " Vykřikla jsem ani nevím jak.
"Nejedem do psychiatrie. Budeš v domově pro děti jelikož nemáš nikoho kdo by si tě vzal do péče. A aby jsme tě přiřadili do nějaké rodiny nemůžem protože nevíme zda by sis je pustila k tělu po tom všem co sis prožila." Auto zastavilo já se podívala kde to jsme. Okolo byl vysoký plot, pár stromů pod kterýma byly lavičky a malé hřiště na kterém si hrálo pár dětí. To jsem dopadla, nikdy jsem si nemyslela že skončím v děcáku. Kvůli otcovi který se nedokázal smířit s tím že mamka už neni mezi námi. Moc mi chybí ale já to taky musela překonat ale on ne začl mě znásilnovat a opíjet.
"Můžem jít?" zeptal se mě ten muž, slabě jsem přikývla a vystoupila s auta. Vešli jsme do té ošklivé budovi a já následovala muže do jednich dveří.
"Dobrý den." pozdravila jsem starší paní.
"Ahoj, vítej mezi námi." usmála se na mě.
"Pojď ukážu ti tvůj pokoj a povím ti jak to tu chodí." řekla ke mě a společně jsme vykročili ven s místnosti.
"Tak já už půjdu a ty si užívej nový život bez problémů." řekl mi a začal se vzdalovat až zmizel uplně.
ČTEŠ
Stay strong
FanfictionDívka která to v životě neměla lehký avšak i přes vše co se ji stalo začne žít nový život.Do kterého však vstoupí láska jenže to není tak lehký jak to vypadá.Dokáže se přes všechno přenést?Co jí život všechno přichystá?