16. Chapter

155 8 0
                                    

V ruku v ruce jsme došli domu kde na nás čekal Harry.

"Proč se držíte za ruce? Tobě je blbě Kim?" vychrlil na nás když se zastavil těsně před náma.

"Nic mi není."

"Tak proč se držíte?.. Liame já ti snad něco řekl ne!!" vykřiknul Harry a já leknutím naskočila.

"Harry, Kim není malá a zachvíli jí bude 18."

"Já tě sem neměl brát. Měla si zůstat s Gemmou tam by se ti nic nestalo. Varuju tě Liame jestli jí něco provedeš tak jsi mrtvej a je mi jedno že tě potřebujeme." řekl naštvaně a odkráčel do svého pokoje.

"Neboj ono ho to zachvíli přejde." pohladil mě po tváři a vyšli jsme do patra.

"Přeju ti krásnou noc zlato." zašeptal mi do rtů.

"Já tobě taky přeju krásnou noc." zašeptala jsem zpět a čekala až spojí naše rty. Na tuhle chvíli jsem nemusela čekat dlouho.

S pitomým úsměvem jsem sebou praštila do postele a snažila se usnout. Jenže v hlavě mi pořád běhal Liam a ty jeho krásné rty. Nakonec jsem se přeci odebrala do říše snů.

"Vstávej." zašeptal mi někdo do ucha a já sebou jenom ošila a přetočila se na druhej bok.

"Vstávej lásko." zašeptal znovu ale se mnou to ani nehlo. Ucítila jsem něco teplýho na mých rtech a rychle jsem otevřela oči. Na demnou se skláněl Liam a jeho rty byly stále přitisklé na těch mých a tak jsem mu polibek začala oplácet.

"Tak takhle na tebe musím jo." uchechtl se a odtáhl se ode mě. Nic jsem neříkala jen jsem se na něj usmála jak nejlíp jsem to uměla.

"Udělal jsem nám snídani."

"Dobře, hned tam budu jenom se převlíknu."

"Počkám na tebe dole." políbil mě na čelo a odešel s mého pokoje.

jen vám chci říct že začínám s novým příběhem. Najdete ho na mém profilu pod názvem I'm your Mr. Ale upozorňuji že to není jako ostatní mé příběhy. :-D Baru ten příběh se ti bude líbit teda doufám i když podle toho co píšeš. :-)

Stay strongKde žijí příběhy. Začni objevovat