💗𝐬̧𝐢𝐦𝐝𝐢 𝐚𝐫𝐤𝐚𝐝𝐚𝐬̧𝐥𝐚𝐫 𝐛𝐢𝐬𝐦𝐢𝐥𝐥𝐚𝐡 𝐝𝐢𝐲𝐞𝐫𝐞𝐤 𝐛𝐚𝐬̧𝐥𝐢𝐲𝐨𝐫𝐮𝐦.𝐝 💗
( bu arada eleştirilerinize her zaman açığım💬😉)
ADIN /SOYADIN : Lena Gray
ANNEN: Bella Gray
BABAN: Alex Gray
BİNAN: SLYTHERİN
Ailen: Çok zengin ve ünlü safkan bir aile herkes ailenize saygı duyar malfoylar dahil.
----------------------------------
Aşağıdan gelen seslerle uyandım. Saat sabahın yedisiydi ve bu seste neydi? Sonra biraz daha kulak verince anladım , bu annemdi uykulu olduğumdan anlamamıştım . Tabi ya bugün hogwartsa gidicektim . Anneme beni erkenden kaldırmasını söylemiştim ( kendim kalkmakta çok zorlanırım ĞŞĞNŞSNXEKJĞE). Ben bunları düşünürken bi anda kapı açıldı.
BELLA: *Ah lenacım illa odana kadar çıkartıcaksın kalk hadi * diyerek üstümdeki yorganı çekti .
LENA: *Tamam anne sakin ol kalktım*dedim ve odamın içinde ki tuvalete gidip elimi yüzümü yıkayıp kendime geldim daha sonra hızlıca duş alıp üstümü giyindim.Kahvaltı için aşağı indiğimde gözüm duvardaki saate ilişti ve şaşkınlık içinde
LENA: *Merlinin sakalı saat ne ara 9 oldu !?*
ALEX: *Ee kızım zaman su gibi akıp geçiyor ama sen biraz daha oyalanırsan trene geç kalıcağız , gel otur hemen *
Kahvaltı masasına oturdum ve çok az yiyerek kalktım .
LENA:* Doydum ben size afiyet olsun * (yani afiyet olsun diyormu onlar bilmiyorum ŞĞÜÖZSKWLWO)
BELLA : *Aa hiç birşey yemedin olurmu öyle *
LENA: *Olur olur annecim ben bi an önce hazırlanıyım 10 da tren kalkıcak , geç kalmak istemem*
ALEX:*Ah bu gençler *
Hızlıca odama çıkıp bavulumu kontrol ettim . Bavul ve çantamı alıp hemen aşağı indim. Annemler kahvaltısını bitirmiş kapının önünde beni bekliyorlardı, yanlarına indim .
ALEX:*Benim minik kızım ne çabuk büyüdün de 4. yılına geldin. *
BELLA:* Ee büyüdü tabi benim güzelim umarım güzel bir yıl geçirirsin .* diyerek bana sarıldılar ve dışarı çıkıp arabaya doğru yürüdük .
LENA:* Sizin gelmenize gerek yok beni eric(şöför) götürür .*
ALEX:*Yok yok seni bi uğurlayalımda görsünler bizi bi* gülüşerek arabaya bindik ve arabada bana bir çocuktan bahsettiler *DRACO* . 4. yılımda olmama rağmen ismini çıkaramadım gerçi altın üçlüyle takılıyorum genelde başkalarıyla pek muhattap değilim ama düşmanım çok .d
BELLA:* Canım narcissanın oğlu ile de tanışmanı isteriz* babamda kafasıyla onaylar gibi yaptı .
LENA:*Anne off uğraşamam şimdi hiç kimseyle*
ALEX VE BELLA:*Lenaa*
LENA: *Of tamam tamam sizin hatırınıza* o sırada gelmiştik eric bana kapıyı açtı ona teşekkür ettim ardından arabadan iner inmez bir kaç metre ötede parlak sarı saçlı ve siyah takım elbiseli bir çocuk ile göz göze geldik beni gözleriyle alttan üste süzdükten sonra etrafına bakınmaya devam etti. O kalabalığın içinde dikkatımı çekmişti bende şaşırmıştım . Bir dakika bu çocuğu daha önce görmüştüm . Bu çocukta benim gibi slytherindi . Etkilenmedim desem yalan olur görmeyeli uzamış ve daha hoş bi hale gelmişti.
ALEX:* Oradakiler malfoylar değil mi ?*
BELLA:* Ta kendileri* bir dakika biz şu sarı saçlı çocuğun yanına gidiyoruz yoksa yoksa evet sanırım annemin draco diye bahsettiği çocuk o yanlarına gittik ve ailelerimiz sarıldı draco önce beni alttan üste süzdü ve sonra ayıp olmasın diye onunla el sıkıştım kemikli elleri çok hoşuma gitmişti elimi bir süre bırakmadı sonra ben çektim .
LUCİUS: * Lena ne kadar da güzel bir kız olmuş böyle * dedi ve herkes bi anda bana baktı draco bir kez daha süzdü ve bu sefer yüzüme bakıp sırıttı .
LENA:*Ah teşekkür ederim efendim*
NARCİSSA: * Lenacım senin içinde bir sakıncası yoksa trende draco ile beraber oturun hem sohbet edip tanışmış olursunuz* draco annesinin bu lafından sonra beni yiyicek gibi bakıp sırıttı allahım bu çocuk niye sürekli böyle sırıtıyor manyak herhalde ama biz trende bunla saatlerce başbaşa olursak neler olur bilemem vallaha kötü bakıyor tam anneme kafamı çevirdim kabul et der gibi bakıyordu mecbur kabul ettim .
LENA: *Olur efendim* artık ailemizle vedalaşıp trene bindik bavulları yerleştirip draco ile kompartımanda karşılıklı oturduk tren kalktıktan bir süre sonra ben camdan dışarıyı izliyordum .
DRACO: *Ee sen hep böyle sıkıcımısındır?*
LENA: *Aslında hayır ama seni tanımıyorum .*
DRACO:*Hımm o zaman hogwartsa gidince akşam odama gelmeye ne dersin öyle daha iyi tanışırız hem *(ne hızlı çıktın amk)
LENA: * Üzgünüm gelemem * dedim ve ayağı kalkıp kompartımanın perdesini kapattı ve üstüme yürümeye başladı o geldikçe ben cama doğru gidiyordum en sonunda gidicek yerim kalmayınca onu tüm gücümle ittim ve yere düştü .
LENA: *Sen ne yaptığını sanıyorsun , ben senin tanıdığın o sürtük kızlar gibi değilim .*
DRACO:* Belki de seni bu yüzden istiyorumdur :)* dedi ve ben bavulumu alıp dışarı tam çıkarken kolumu tutup kendine doğru çekti ve kolumu çok sıkıyordu .
LENA:* Bıraksana beni bak çığlık atarım * diye bağırmaya başladım
DRACO: *Ah minik kız ben istediğimi alırım ona göre * dedi ve kolumu bıraktı kolum morarmaya başlamıştı ve canım çok yanıyordu hemen çıkıp harryleri buldum ve olan biteni anlattım.
HARRY : Ahmak draco
RON: Ulan şu o*r*spu çocuğuna haddini bildirmemiz mi gerek illa
HERMİONE:Salak şey
HİKAYENİN SONU🥰💕
AY ELLERİM YORULDU VALLA BU ARADA YAZDIM YANLIŞLIKLA SİLDİM TEKRAR YAZDIM ŞİMDİ SİNİR KRİZİ GEÇİRİCEKTİM .UMARIM BEĞENİRSİNİZ BEBEKLERİM :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
draco malfoy ile...
Fanfiction[𝐎̈𝐍 𝐔𝐘𝐀𝐑𝐈 : 𝐒𝐌𝐔𝐓 𝐕𝐄 𝐀𝐑𝐆𝐎 𝐈̇𝐂̧𝐄𝐑𝐈̇𝐑 𝐑𝐀𝐇𝐀𝐓𝐒𝐈𝐙 𝐎𝐋𝐔𝐂𝐀𝐊𝐋𝐀𝐑𝐈𝐍 𝐎𝐊𝐔𝐌𝐀𝐌𝐀𝐒𝐈𝐍𝐈 𝐎̈𝐍𝐄𝐑𝐈̇𝐑𝐈̇𝐌] LENA: *Goethe'nin bir sözü var aşk imkansız bir çok şeyi mümkün kılar benim imkansızım da sendin Draco M...