WOWW 40. BÖLÜME GELMİŞİZ, BİSMİLLAH.
BU YAZDIĞIM ŞEYLERİ İLERİDE ÇOCUĞUM OKUSA NE DÜŞÜNÜR ACABA ÖZELLİKLE SMUTLARI....... NEYSE GELECEKTEKİ ÇOCUĞUM OLMAYACAĞIN İÇİN BUNLARI OKUMANDA İMKANSIZ BB.
Hepsi gittiğinden beri draco ile odada boş boş duruyorduk, arada draco kalkmak istiyordu ama asla izin vermiyordum. Şuan da yatakta yanyana oturuyorduk.
DRACO: *Kalkabilirmiyim?*
LENA: *Hayır.*
DRACO: *Ama neden?*
LENA: *Çünkü yatmalısın.*
DRACO: *Çok açıklayıcı oldu ,teşekkür ederim.*
LENA: *Rica ederim.*
DRACO: *Sıkıldım.*
LENA:*Film izleyelim mi?*
DRACO: *Daha heyecanlı şeyler yapabiliriz.*
LENA: *Mesela?*
DRACO:*Mesela şuan da altımda ola-*
LENA: *Draco ailenle aynı evde olduğumuzun farkında mısın?*
DRACO: *Bunun bir engel olduğunu düşünmüyorum.*
LENA: *İlla bir engel gerekiyorsa neden okulda değilde burada olduğunu düşün.* Bir anda kafasını boynumu götürdü ve burnunu ve dudaklarını boynuma sürterek konuşmaya başladı. Sıcak nefesini boynumda hissediyordum.
DRACO: *Seni özledimm.*
LENA: *Bende.*
DRACO: *Bu konu hakkında ne yapabiliriz.*
LENA: *Benim gibi sabredebilirsin mesela.* Zaten boynumda olan yüzünü daha da yaklaştırdı ve öpmeye başladı. Bu harekete zaafım olduğunu biliyor ve sırf beni azdırmak için yapıyordu ama ona istediği şeyi bugün vermiyecektim ,veremezdim.
DRACO: *Ya sabretmek istemiyorsam.* Hala devam ediyordu.
LENA: *D-draco yapma.*
DRACO: *Neden yapmıyım Lena.* Hala devam ediyordu. Kendimi hafif çektim.
LENA: *Çünkü dinlenmen gerek ve bugün ailenin evindeyiz daha sorma lütfen.*
DRACO: *Neyse sorun değil güzelim, sen ne zaman istersen.* Dedi ve yanağımı öptü.
LENA: *Şimdi film izleyelim mii?*
DRACO: *Olur, izleyelim.*
LENA: *Tamam o zaman ben bir şeyler getireyim sende film seç.* Kafasıyla onaylar gibi yaptı. Yanından kalktım ve odadan çıkıp merdivenlerden aşağı indim. Kafamı sola çevirdiğimde cam kapıdan dolayı arka bahçe gayet net gözüküyordu, Lucius ve Narcissa karşılıklı tekli koltuklara oturmuş bir yandan sohbet edip bir yandan kahvelerini yudumluyordu.Onların arasındaki ilişkiye hayrandım, birbirlerine çok aşık ve bağlılardı.
Onları bölmeden mutfağa gittim ve dolaptan bir kaç abur cubur alıp yukarı , odaya çıktım. Odaya girdiğimde ,Draco çoktan filmi açmış beni bekliyordu. Küçük masa gibi bir şeyi alıp yatağın üstüne koydum ve üstüne de yiyecekleri yerleştirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
draco malfoy ile...
Fanfiction[𝐎̈𝐍 𝐔𝐘𝐀𝐑𝐈 : 𝐒𝐌𝐔𝐓 𝐕𝐄 𝐀𝐑𝐆𝐎 𝐈̇𝐂̧𝐄𝐑𝐈̇𝐑 𝐑𝐀𝐇𝐀𝐓𝐒𝐈𝐙 𝐎𝐋𝐔𝐂𝐀𝐊𝐋𝐀𝐑𝐈𝐍 𝐎𝐊𝐔𝐌𝐀𝐌𝐀𝐒𝐈𝐍𝐈 𝐎̈𝐍𝐄𝐑𝐈̇𝐑𝐈̇𝐌] LENA: *Goethe'nin bir sözü var aşk imkansız bir çok şeyi mümkün kılar benim imkansızım da sendin Draco M...