ABİ ŞU ŞARKIYI BİRLİKTE DİNLEYEBİLECEĞİM BİRİSİ OLUR MU HİÇ ACABA??
HİÇ SANMIYORUM HİÇ :/
BÖLÜM GEÇ GELDİ GERÇEKTEN ÖZÜR DİLERİM AMA DERSLERİMDEN KENDİME VAKİT BULAMIYORUM
DRACO: *Tatilde hepiniz sıkılıyorsanız bir yerlere gidelim.*
LENA: *Evettt.*
PANSY: *Cİdden iyi fikirr.*
BLAİSE: *Nereye gideceğiz?*
DRACO: *Hımm, nereye isterseniz.* Pansy ile birbirimize hayatımız boyunca hep bu soruyu beklemiş gibi bakıyorduk ve aynı anda cevap verdik.
PANSY: *Los Angeles*
LENA: *Los Angeles*
DRACO: *Akşama kadar hazırlanmış olun.* Bir anda draco'nun boynuna sarıldım.
LENA: *Sen harikasıınn.*
DRACO: *Sensin harika.* Ellerimi boynundan çekti ve dudağımın kenarını öptü.
DRACO: *Tek benim harikam.* Ona gülümsedim.
İçeceklerimizi bitirip kalkmıştık. Sahilde yürüken telefonumu açınca saatin 7 olduğunu farketmiştim.
LENA: *Saat 7 olmuş daha hazırlanıcağız.*
DRACO: *Tamam o zaman hadi gidelim, 9'a kadar hazır ol Lena.*
LENA: *Tamamdır, gidiyorum ben görüşürüzz.* Draco'yu öptüm.
PANSY: *Görüşürüüüzzz.* El salladım ve Pop sesi ile evin önüne cisimlendim. Kapıyı çalar çalmaz açtılar hemen annemlerin olduğu yere gittim.
ALEX: *Hoş geldin kızım.*
LENA: *Hoşbuldum da size birşey diyeceğim.*
BELLA: *Evet?*
LENA: *Ben gidiyorum.*
BELLA: * Nereye!?* Herhalde evden kaçıcağımı falan sandı ahahah.
(burada daha resmi olsun diye ahah yazıyorum normalde 5 satır random atıyorum.)
LENA: *Los Angeles'a ,arkadaşlarımla biraz kafa dağıtmak için.* Bunu dememle rahatlamış gibi nefes verdi.
BELLA: *Arkadaşların kim?*
LENA: *Pansy, Blaise ve Draco.*
ALEX: *He Draco'da mı var ,elbette gidebilirsin.*
LENA: *Tamam ben eşyalarımı hazırlamaya gidiyorum.* Diyip odama çıktım valizimi giyinme odamın içinde açtım ve gördüğüm her kıyafeti ve bikiniyi içine atmaya başladım.
Yaklaşık bir saatte kıyafetlerimin olduğu bavulumu hazırladım ,şuanda da makyaj malzemelerimi diğer minik el bavuluma koyuyordum.
Her şey tamamiyle bitmişti ama bende bitmiştim. Saate baktığımda 8.40 'dı ve benim üstümde hala elbise vardı.
Hemen yatağımın üstüne yolda giymek için koyduğum kıyafetleri almaya gittim ve hızlıca üstüme geçirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
draco malfoy ile...
Fanfiction[𝐎̈𝐍 𝐔𝐘𝐀𝐑𝐈 : 𝐒𝐌𝐔𝐓 𝐕𝐄 𝐀𝐑𝐆𝐎 𝐈̇𝐂̧𝐄𝐑𝐈̇𝐑 𝐑𝐀𝐇𝐀𝐓𝐒𝐈𝐙 𝐎𝐋𝐔𝐂𝐀𝐊𝐋𝐀𝐑𝐈𝐍 𝐎𝐊𝐔𝐌𝐀𝐌𝐀𝐒𝐈𝐍𝐈 𝐎̈𝐍𝐄𝐑𝐈̇𝐑𝐈̇𝐌] LENA: *Goethe'nin bir sözü var aşk imkansız bir çok şeyi mümkün kılar benim imkansızım da sendin Draco M...