ABİİ GÜNDE 20 SAAT LAPTOPTA TAKILDIĞIM İÇİN DEMİN ÇÖKTÜ AĞLIYICAM YA😭😭😭😭
DRACO'NUN ANLATIMI
Lena gider gitmez astoria'ya bağırdım ve evden gönderdim. Ben nasıl böyle bir şey yaparım ya. Keşke en başından o sürtüğü evime hiç almasaydım aklımı sikiyim ben. Lena'yı defalarca aradım ama telefonu kapalıydı belki açar diye sürekli aramaya devam ediyordum ama sonuç yoktu. Çok sinirlenmişti onu hiç böyle görmemiştim ya kendine zarar verirse ... Eğer öyle bir şey olursa kendimi asla affetmem. Ona çok zarar verdim ben lanet olsun asla yapmamalıydım böyle bir şey. Astoria ,Lena varken hiç birşey değildi benim gözümde. Ama bir an kendimi tutamadım kahretsin lena gecenin bu saatinde nerede ,nasıl şuanda acaba ?
Belki de ondan uzak durmalıydım uzak ama yakın.. Ona çok zarar verdim daha beni asla affetmez. Ama böylece durup vakit kaybedemezdim onu aramaya çıkıcaktım en azından iyi olduğunu bilmek istiyordum. Hemen telefonumu alıp evden çıktım ve kapının önünde ki arabaya atladım gidebileceği her yeri düşünüyordum.
Sahile bakmıştım, genelde gittiği parklara, gidebileceğini düşündüğüm her yere bakmıştım ama o hiç bir yerde yoktu. Aklıma ailesinin evi geldi bu durumda oraya gidermiydi bilmiyordum ama bakmakta fayda vardı .
Yaklaşık yarım saat sonra gelmiştim hızlıca arabadan inip evin önüne geldim eğer lena evde değilse anne ve babasına onu bulana kadar belli etmeyecektim derin bir nefes aldım ve kapıyı çaldım. Bir süre sonra kapıyı bella açtı.
BELLA: *Draco'cum hoş geldin ne güzel sürpriz böyle gel içeri.*
DRACO: *Aslında ben oturmaya gelmedim efendim.*
BELLA: *Ne oldu bir sorun mu var yoksa?* Böyle dediğine göre lena burada değildi kahretsin neredeydi bu kız. Hemen konuyu değiştirdim.
DRACO: *Hayır efendim bir sorun yok l-lena, lena'nın siyah hırkası burada kalmış onu almaya geldim.* Aklıma böyle bir şey geldi. Onlara şuan da söyleyemezdim.
BELLA: *Ha tamam sen bekle ben getiriyorum hemen.* İçeri gitti bir süre sonra elinde siyah bir hırka ile geldi. Gülümsedi ve hırkayı elime verdi.
BELLA: *Lena'yı şimdiden çok özledik ama senin yanında da bizimle olduğu kadar mutlu.*
Bu söylediğiyle yüzüme sahte bir gülümseme yerleştirmiştim ama kalbim acıyordu. MUTLU mutlu muydu şu anda?
DRACO: *Ben artık gidiyim hoşcakalın.*
BELLA: *Görüşürüz draco*
Kapıyı kapatır kapatmaz arabama binmiştim ve sürmeye başladım. Yoldan geçerken durup bir kaç tane bira aldım ve sahile gittim. Arabayı kenara çektim lena'nın hırkasını da aldım ve çıktım. Kayalıkların üstüne oturdum. Onca şeyden geriye kalan sadece bir hırka ve ölü duygular. Yanımda duran birayı açtım ve yudumlamaya başladım. Lena'nın hırkasını elime aldım kokusu sinmişti, içime çekiyordum ,ciğerlerimi onun kokusuyla dolduruyordum o kokuyu hissettikçe gözlerim doluyordu. Nerdesin lena ,neredesin güzelim? ne yapıyorsun şuan da çok pişmanım gel nolursun, sensiz ben bir hiçim. Kalbim acıyordu hemde öyle normal bir acı değildi bu. Korkuyordum ya bir daha hiç gelmezse ya diğerleri gibi o da bırakırsa beni.
...........
Sabah olmuştu. Saate baktığım da sabahın 9u olmuştu. Gözlerim acıyordu. Aldığım bir kaç şişeden sonra defalarca tekrar içmiştim. Ve olduğum yerde uyuyakalmıştım. Alkolün etkisiyle hala az da olsa başım dönüyordu. Eve gitmeye halim yoktu lena hiç bir yerde yokken eve de gidemezdim zaten.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
draco malfoy ile...
Fanfiction[𝐎̈𝐍 𝐔𝐘𝐀𝐑𝐈 : 𝐒𝐌𝐔𝐓 𝐕𝐄 𝐀𝐑𝐆𝐎 𝐈̇𝐂̧𝐄𝐑𝐈̇𝐑 𝐑𝐀𝐇𝐀𝐓𝐒𝐈𝐙 𝐎𝐋𝐔𝐂𝐀𝐊𝐋𝐀𝐑𝐈𝐍 𝐎𝐊𝐔𝐌𝐀𝐌𝐀𝐒𝐈𝐍𝐈 𝐎̈𝐍𝐄𝐑𝐈̇𝐑𝐈̇𝐌] LENA: *Goethe'nin bir sözü var aşk imkansız bir çok şeyi mümkün kılar benim imkansızım da sendin Draco M...