SELAM SELAM SELAAM ,SİZE TAŞ BIRAKTIM.
Gözlerimi açıp yatakta doğrulduğum sırada yatağın üstünde duran elbise gözüme çarptı. Uzanıp elime aldığım sırada Draco üzerinde takımla banyodan çıkmış kravatını bağlamaya çalışıyordu. Elbiseyi elimde görünce gülümsedi ve aynanın karşısına geçti,bir yandan kravatını bağlarken konuşmaya başladı.
LENA: *Sen mi koydun bunu?*
DRACO: *Sanada günaydın güzelim.*
LENA: *Gü-nay-dın.*
DRACO: *Evet ben koydum elbette.*
LENA: *Neden ki ?*
DRACO: *Hani bugün anne ve babalara söylemeye gidecektik ya, unutkanlık mı başladı sende?*
LENA: *Haa doğru ya aklımdan çıkmış son bir soru neden sabahın köründe gidiyoruz?*
DRACO: *Çünkü bu saatte çağırdılar.* Oflayarak yataktan kalktım ve banyoya gittim. Hızlıca işlerimi hallettim ve saçlarımı hafif dalgalı yapıp çıktım. Çıktığımda Draco hala kravat bağlamaya çalışıyordu en sonunda sinirlendi ve çıkartıp yere attı. Gülerek yanına gittim ve kravatı yerden alıp boynundan geçirdim. Ben bağlarken yüzüme öyle bir bakıyorduki çekip öpesi geliyor insanın. Yaptıktan sonra uzanıp ellerimi boynuna doladım.
LENA: *İyi ki seni tanımışım.* dedim gülerek.
DRACO: *Bende, sen olmasan şu an da şımarık kızların istilası altında olucaktım.*
LENA: *Hala öylesin bu arada ama neyse.*
DRACO: *Siktir et onları etrafımda istediğim tek şımarık sensin.* biraz daha yaklaştım ve gülümseyerek dudağını öptüm. Çekildikten sonra bir anda ciddileştim.
LENA: *Malfoy! Derhal ne olursa olsun beni bırakmayacağına söz ver.*
DRACO: *Bir kez daha söylüyorum ,seni asla bırakmayacağım. *
LENA:*Güzel, şimdi çekil de üstümü giyineyim.*
Yatağa oturdu. Elbiseyi yanından aldım ve Draco'ya döndüm.
LENA: *Sen bunu ne ara aldın?*
DRACO: *Eski kızdan kalmıştı.*
LENA: *Ne saçmalıyorsun sen?*
DRACO: *Şaka yapıyordum, bir kaç gün önce almıştım vermeyi unuttum.*
LENA: *Şakalar komik olur Malfoy.* dedim ve giyinme odama geçip elbiseyi giydim aynadan kendime baktığımda gerçekten çok güzel durmuştu ve sanki benim için yapılmış gibi cuk oturmuştu. Elbisenin altına gümüş bir hafif topuklu ayakkabı giydim ve çıkıp Draco'nun yanına gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
draco malfoy ile...
Fanfiction[𝐎̈𝐍 𝐔𝐘𝐀𝐑𝐈 : 𝐒𝐌𝐔𝐓 𝐕𝐄 𝐀𝐑𝐆𝐎 𝐈̇𝐂̧𝐄𝐑𝐈̇𝐑 𝐑𝐀𝐇𝐀𝐓𝐒𝐈𝐙 𝐎𝐋𝐔𝐂𝐀𝐊𝐋𝐀𝐑𝐈𝐍 𝐎𝐊𝐔𝐌𝐀𝐌𝐀𝐒𝐈𝐍𝐈 𝐎̈𝐍𝐄𝐑𝐈̇𝐑𝐈̇𝐌] LENA: *Goethe'nin bir sözü var aşk imkansız bir çok şeyi mümkün kılar benim imkansızım da sendin Draco M...