ABİİ OKUNMA VAR OY YOK LÜTFEN OY VERİİİNNN😭🙏🏻
---------------------------------------------------------------
!!!!!!!FAZLA SMUTTT !!!!!!!
Draco ile onun odasına gitmiştik. Odaya girer girmez kapıyı kilitlemişti .
LENA: *Hey hey hey noluy-*
DRACO: *Şş hazırmısın*
LENA: *Neye*
DRACO: *Bu kadar güzel olmanın cezasını çekmeye *
LENA: *olamazz bben ney--*
Demeye kalmadan ve beni bir anda kucağına aldı ve duvara yasladı , elini kalçalarıma götürdü ve sıkmaya başladı. Sonra onun bembeyaz boynunu emmeye başladım .Ellerimi boynuna doladım bir süre öpüştükten sonra beni yatağa götürdü.Hızlıca elbisemi çıkartmıştı bende onunla bir yandan öpüşürken bir yandanda gömleğinin düğmelerini açmaya çalışıyordum , bir süre sonra beni yatağa doğru itti sadece sütyenimle kalmıştım ve onuda çıkartmıştı.
DRACO: *hassiktir bu kadar büyük olduklarını düşünmemiştim.* gülmüştüm.
Sonra boynumu emmeye başladı yavaşca aşağılara iniyordu sonra hızlıca belimi kavramıştı ve bi anda içime girmişti. Acıdan inliyordum ama çok zevk vericiydi.
LENA: *Draco b-bir şey demem lazım*
DRACO: *Söyle bebeğim*
LENA: *Biraz yavaşla lütfen canım çıkıcak yoks- aahh*
DRACO: *Cezanı çekiyorsun şimdi sus ve kendini bana bırak*
Bir süre sonra yatağın üstüne oturup beni kucağına almıştı üstünde zıplamaya başladım acıdan gerçekten ölüyordum ama bir andan zevk de alıyordum. Çok hızlı ve sert davranıyordu içime sert bir şekilde giriyordu ve inlemelerime hakim olamıyordum .
LENA: *AAHHH B-BEBEĞİM YAVAŞLAA*
DRACO: *Ah bunu istiyoruumm ,inlemelerin beni delirtiyor* dedi bir süre sonra durmamız gerektiğini anlayıp duşa girip çıktık üstümü giyinicektim.
LENA: *Aşkım üstümü giyicem çıkarmısınn*
DRACO:*Bitanem gördüm göreceğimi zateenn*
LENA: *Olsun utanıyorum*
DRACO: *Tamam tamam çıkıyorumm* dedi hızlıca üstümü giyindim.
LENA: *Gelebilirsiin* dedim o sırada gelip arkamdan belime sarıldı ve yanağımdan öptü.
DRACO: *İyiki benimsin*
LENA: *İyiki seninimm*.
Bir süre vakit geçirdik ve artık uykumuz gelmişti. Uyumak için yatağa girdik ve draco bana sarıldı.
LENA: *Kendimi bitek senin kollarında güvenli hissediyorum*
DRACO: *Yok başkasında hisset bide*
LENA: *Lan romantik ol biraz *
DRACO:*dur oluyum hemen *
LENA: *Bunu benim söylememem lazımdı ama baştan alalım*
DRACO: *Sahip olduğum en güzel şeysin*
LENA: *İyiydi bu *
DRACO: *Dimiiiii*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
draco malfoy ile...
Fanfiction[𝐎̈𝐍 𝐔𝐘𝐀𝐑𝐈 : 𝐒𝐌𝐔𝐓 𝐕𝐄 𝐀𝐑𝐆𝐎 𝐈̇𝐂̧𝐄𝐑𝐈̇𝐑 𝐑𝐀𝐇𝐀𝐓𝐒𝐈𝐙 𝐎𝐋𝐔𝐂𝐀𝐊𝐋𝐀𝐑𝐈𝐍 𝐎𝐊𝐔𝐌𝐀𝐌𝐀𝐒𝐈𝐍𝐈 𝐎̈𝐍𝐄𝐑𝐈̇𝐑𝐈̇𝐌] LENA: *Goethe'nin bir sözü var aşk imkansız bir çok şeyi mümkün kılar benim imkansızım da sendin Draco M...