ALIN SİZE FELTON..........
BİŞEY DİCEM 20 GÜNDÜR DİYETTEYİM DEMİN YARIM HAMBURGER YEDİM VİCDAN AZABI ÇEKİYORUM ŞİMDİ.
Uyandığımda Draco yanımda değildi. Banyodan ses gelince gidip kapıyı çaldım. Sadece su sesi geliyordu.
LENA: *Dray ,orada mısın ?* Cevap gelmeyince içeri girdim, Draco duştan çıkmış üzerie bornoz geçiriyordu.
LENA: *İnsan bir cevap verir değil mi Draco?* havluyla ıslak saçlarını kurularken cevap verdi.
DRACO: *Ne için?*
LENA: *Bağırdımda duymamışsın herhalde.*
DRACO: *Duymadım güzelim.* diyip dudağımı öpüp odaya gitti. Bende dişlerimi fırçalamaya başladım. Dişlerimi fırçalarken Dracoya bağırdım.
LENA: *Dracoo.* yine gelmedi sağır oldu bu herhalde.
LENA: *Draco* Sesimi duyup kapıdan kafasını uzattı.
DRACO: *Efendim güzelim*
LENA: *Bana kıyafet seçsene.*
DRACO: *Tamam seçerim ama çabuk ol geç kalıcaz.* Sırıtarak geri gitti.
Banyoda işlerimi tamamiyle bitirince odaya girdim Draco aynanın karşısında saçlarını düzeltirken bana bakarak konuştu.
DRACO: *Yatağın üstünde kıyafetlerin.*
Yatağın üstüne baktığımda siyah bir dar kot ve kendi siyah sweati duruyordu. Onları yatağın üstünden aldım ve giyindim.
DRACO: *Hadi gel artık.* Ona göz devirdim ve kapıyı açıp çıktım. Peşimden seslenerek geliyordu, ona aldırış etmeden yürüyünce koşrak önüme geçti ve elimden tuttu.
DRACO: *Tutabilir miyim?*
LENA: *İzin veriyorum ,tutabilirsin.*
DRACO: *Sanki vermesen tutmayacaktım.* Yürürken büyük salona gelmiştik masaya doğru giderken bir anda durdum ve Draco'dan elimi çektim. Hermione'lere haber verip öyle gidecektim malum dün ki olaylar yüzünden söyleyememiştim.
LENA: *Sen git az işim var benim.*
DRACO: *Ne işin var?*
LENA: *Bizimkilere şu teklifinden bahsedeceğim.*
DRACO: *Tamam, çabuk ol.* Gryffindor masasına baktığımda hepsi orada oturmuş gülerek sohbet ediyordu. Yanlarına gittiğimde hepsi bana döndü. Hermione beni görünce yanında olan Ron'u ittirip beni aralarına aldı. Harry ve Ginny'de karşımdaydı.
LENA: *Size bir haber getirdim.*
HARRY: *Ne haberi?* Hepsi bana soran gözlerle bakıyordu.
LENA: *Bilmem kii, ne haberi acabaa?*
RON: *Ya hadi söyle meraktan çatlatıcaksın bizi.*
LENA: *Uhm sarı bey bana evlenme teklifi etti.*
Hepsini ağzından çıkan kelime aynıydı "NE".
HERMİONE: *Ben doğru mu duydum? Ginny sende-*
GİNNY: *Evet bende duydum hermione.* hepsi şok olmuşca bana bakıyordu. Sonra elimi kaldırıp parmağımda ki yüzüğü gösterdim. Hermione elleriyle ağzını kapattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
draco malfoy ile...
Fanfiction[𝐎̈𝐍 𝐔𝐘𝐀𝐑𝐈 : 𝐒𝐌𝐔𝐓 𝐕𝐄 𝐀𝐑𝐆𝐎 𝐈̇𝐂̧𝐄𝐑𝐈̇𝐑 𝐑𝐀𝐇𝐀𝐓𝐒𝐈𝐙 𝐎𝐋𝐔𝐂𝐀𝐊𝐋𝐀𝐑𝐈𝐍 𝐎𝐊𝐔𝐌𝐀𝐌𝐀𝐒𝐈𝐍𝐈 𝐎̈𝐍𝐄𝐑𝐈̇𝐑𝐈̇𝐌] LENA: *Goethe'nin bir sözü var aşk imkansız bir çok şeyi mümkün kılar benim imkansızım da sendin Draco M...