4,3

2.2K 125 38
                                    


Tom ve Louis .......... SANIRIM FOTOĞRAFA AŞIK OLDUM VE FOTODAKİ SARI ÇOCUĞA

Kahvaltımızı bitirmiştik ve şuanda hep birlikte salonda takılıyorduk draconun dizine yatmıştım o da saçımı okşuyordu.

PANSY: *Bir şeyler yapalım.*

LENA: *Havuza mı girsek hava çok sıcak.*

BLAİSE: *Cidden hadi gidin hazırlanın.*

Ben tam kalkıcakken draco kolumdan tuttu.

DRACO: *Bende geliyorum .* Elimden tuttu ve birlikte yukarı odamıza çıktık. Bavulumu açıp içinden güzel olacağını düşündüğüm bir mayo çıkardım ve banyoya gidip giyindim.

 Bavulumu açıp içinden güzel olacağını düşündüğüm bir mayo çıkardım ve banyoya gidip giyindim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Banyodan çıktım ve aynanın karşısına geçip kendime baktım, fena olmamıştı. Draco o sırada üstünü giyiniyordu ona seslenmemle arkasını dönmesi bir oldu.

LENA: *Nasıl olmuşum?*

DRACO: *Çok iyi olmuşsun ama böyle inemezsin. * 

LENA: *Neden?*

DRACO: *Çünkü çok seksi duruyor ,al benim tişörtümü giy.* elime bir tişört attı. 

LENA: *Draco böyle ineceğim bu konu tartışmaya kapalı.* dedim ve attığı tişörtü geri yüzüne fırlattım ve koşarak aşağı indim. Pansy giyinmiş havuzun kenarına oturmuş ayaklarını suyun içinde sallıyordu. Geldiğimi görünce kafasını kaldırdı. 

PANSY: *Kankaa çok hot duruyorsun hemde çokk.*

LENA: *Draco odunu bana giymem için tişörtünü verdi zor kaçtım.* Yanına oturdum ikimizinde ayakları sudaydı. 

PANSY: *Yuh amk tişört ne.*

LENA: *Salak işte ben diyorum size.*

O sırada blaise elinde 2 bardak soğuk içecek getirmişti. Bize doğru yürüyordu elindeki bardakla bana doğru eğildi ve Pansy'e verdi.

LENA: *Şerefsiz bana yok mu ?*

BLAİSE: *Sende mi istiyorsun?*

LENA: *Eveett.*

BLAİSE: *Git mutfaktan al o zaman.* 

Ona sinirli bir bakış attım ve kafamı karşımızda duran manzaraya çevirdim. Arkamdan sırtıma bir el dokundu aldırış etmedim saniyeler sonra kendimi bir anda havuzun içinde buldum.

LENA: *Draco sen mal mısın kardeşim?*

BLAİSE: *Sorman hata.*

DRACO: *Kardeşim mi ?*

LENA : *Aynen kardeşim.*

DRACO: *Step brother diyorsun yani bana uyar ;)*

Havuzun dibinde ayakta duruyordu bende oraya yaklaştım.

draco malfoy ile...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin