4,6

1.7K 101 30
                                    

FOTOĞRAFF😻😻😻😻😻😻


10:30'a kurduğum alarmımın çalması ile gözlerimi açtım. Yatakta doğrulup alarmı kapattım ve banyoya girdim.

Tüm işlerimi bitirdiğimde,dolabımın önüne geçip sıradan birşeyler alıp giydim.

Ben tamamiyle hazırlanmışken Draco hala uyuyordu yanına geçip yanağına bi öpücük kondurup odadan çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ben tamamiyle hazırlanmışken Draco hala uyuyordu yanına geçip yanağına bi öpücük kondurup odadan çıktım. Aşağı indiğimde koltuğa uzanmış telefonuyla ilgilenen Pansy'i gördüm. Beni farkedince telefonu eğip bana baktı.

PANSY: *Erken değil mi?* Sesimi biraz alçaltarak konuştum.

LENA: *Draco ile 2 de avm'de buluşucaz ve 2 de aynı zamanda Vinnie'nin evinde olmam gerek ikisini aynı anda yapamayacağım için Vinnie'yle erkenden buluşacağım tabi gelirse.*

PANSY: *Wow desene yorucu bir gün olacak,umarım yakalanmassın.*

LENA: *Umarım, neyse görüşürüz.* Bana öpücük attı.

Evden çıktım , şuanda kaldığımız yer şehir merkezine 5 dakika gibi bir uzaklıkta olduğu için yürüyerek gidicektim. Yürürken aklımda sürekli "ya draco'ya yakalanırsam" düşünceleri dönüp durdu, ondan hiç bir şeyimi saklamak istemiyordum aslında ama saklamazsam durum çok daha kötü oluyordu. Az daha unutuyordum Vinnie'yi aramalıydım. Çantamdan telefonumu çıkartıp aradım, anında açıldı.

VİNNİE: *Erkencisin bakıyorum.*

LENA: *Vinnie evine gelemeyeceğimi söylemek için aradım ama eğer çok önemli ise-*

VİNNİE: *Önemli olmasa uğraşmazdım.*

LENA: *Ya dışarı gelirsin ya da konuşamayız o zaman.*

VİNNİE: *Eve gel hadi.*

LENA: *Vinnie olmaz dedim sana peki madem gelmiyorsun geri dönüyorum ben.*

VİNNİE: *Bak güzelim-*Yüzüne kapattım ve geldiğim yolu geri döndüm.

Evin önüne geldim ve kapıyı çaldım. Bir süre sonra kapıyı Draco açtı , içeri girdiğimde bana soran gözlerle bakıyordu.

DRACO: *Bu ne şimdi gitmedin mi?*

LENA: *Vazgeçtim.* O sırada telefonuma üstüste  gelen bildirimlerle telefonuma baktım.


VİNNİE: Keşke gelseydin bugün...

VİNNİE:Lena bak güzelim kır şu inadını tekrar benim ol.

VİNNİE: O siktiğimin piçini bırakıp bana gelsen.

VİNNİE: Bu inatçılığın gün geçtikçe sana daha çok arzu duymamama sebep oluyor.

draco malfoy ile...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin