SELAM MANİTLERİM
LENA: *İyi madem.* Dedim birazda ben onu rahatlatıcaktım. Eğilip dizlerimin üstüne çöktüm. Draco sırıtıyordu, bacaklarına eğilip fermuarını açtım ve erkekliğini elimle dışarı çıkardım ve Draco'ya baktıktan sonra dudaklarımın arasına aldım,küçücük ağzımı doldurmuştu ve ben onu her emdiğimde Draco inlemenin daha tuhaf bir versiyonu gibi sesler çıkarıyordu ve bu beni daha da hevesli yapıyordu. Saçlarım gözümün önüne gelince draco elleriyle saçlarımı kavradı arada ona bakıyordum tamamiyle zevkten çıldırmış bir şekilde gözleri kayıyordu ve kesik kesik nefes alıyordu. Bir süre sonra boşaldı...... Bir 20 dakika geçtikten sonra duvarı arkasına alarak yere oturdu ve beni de kucağına oturttu.
DRACO: *Sen harika ötesi bir şeysin bebeğim, beni sanki cennetteymişim gibi hissettiriyorsun.*
LENA: *Böyle düşünmen güzel.*
DRACO: *Beni o kadar azdırıyorsun ki seni her dakika becermek istiyorum.*
LENA: *Mmhh öyle mii.* Dedim ve üstünde yavaşca sürtünmeye başladım.
DRACO: *Bak yine yapıyorsun bu harketlerin beni deli ediyor.*
LENA: *Ah draco nasıl hissediyorsun.*
DRACO: *Biraz daha sürtünürsen kendimi tutamıyacağım.* Hala üstünde sürtünüyordum.
LENA: *Ne yani bu kadar dayanıksız mısın?*Onun üstüne gidiyordum.
DRACO: *Bence birazdan dayanıksız olan sen olucaksın*
LENA: *Altımda sertleştiğini hissetmek güzel.*
DRACO: *Sertleşmesine sebep olman güzel.* Kulağına doğru yaklaştım.
LENA: *-Mmhh daddyy*
DRACO:*Ah evet yaramaz kızım.*
LENA: *Senin yaramaz kızın olmayı seviyorum*
DRACO: *O zaman sana yapıcaklarıma dayanmalısın.*
Bir anda boynundan tutup kendime çektim ve dudaklarımızı birleştirdim, birbirimizi öyle bi öpüyorduk ki bu 5 ayın acısını çıkarırcasına. Ama öpüşürken bir anda karnıma ağrı girdi ama sanki bıçak saplanır gibi ,böyle bir acıyı daha önce hiç hissetmemiştim ani bir hareketle draco'nun omzundan destek alarak kucağından kalktım karnımı tutuyordum hala ağrı giriyordu,hemen ardımdan o da kalktı.
DRACO: *Güzelim noluyor iyi misin?*
LENA: *D-draco ölüyorum karnım.* Hemen yanımızda ki sandalyeyi çekip beni oturttu ve yanıma eğilip yüzümü ellerinin arasına aldı. Ben soğuk terler atıyordum karnıma adeta bıçak saplayıp geri çıkartıyorlardı.
DRACO: *Of noldu durduk yere meleğim ,bu böyle olmaz gel revire gidelim. * O da çok korkmuştu. Ağrım hala vardı ama oturunca bir nebzede olsa azalmıştı.
LENA: *Draco su verebilir misin?*
Hemen kalkıp içeri gitti ve elinde bir bardak su ile geldi. Suyu bana verdi ben içerken o da bir yandan terden alnıma yapışmış olan saçlarımı topluyordu. Suyu içip bardağı yere koydum.
DRACO: *Bebeğim iyi misin biraz daha?* Ağrım biraz geçmişti ama sancı vardı hafiften,ne olduğunu kestirememiştim. Draco kolumdan tutarak beni kaldırdı ve yatağıma götürüp yatırdı hemen ardından o da yanıma yattı sırtım ona dönüktü , beni nazikçe kendine doğru çekti ve ellerini karnıma sardı , karnımı ovalıyordu. Bir süre sonra onun kolları arasında uykuya dalmıştım....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
draco malfoy ile...
Fanfiction[𝐎̈𝐍 𝐔𝐘𝐀𝐑𝐈 : 𝐒𝐌𝐔𝐓 𝐕𝐄 𝐀𝐑𝐆𝐎 𝐈̇𝐂̧𝐄𝐑𝐈̇𝐑 𝐑𝐀𝐇𝐀𝐓𝐒𝐈𝐙 𝐎𝐋𝐔𝐂𝐀𝐊𝐋𝐀𝐑𝐈𝐍 𝐎𝐊𝐔𝐌𝐀𝐌𝐀𝐒𝐈𝐍𝐈 𝐎̈𝐍𝐄𝐑𝐈̇𝐑𝐈̇𝐌] LENA: *Goethe'nin bir sözü var aşk imkansız bir çok şeyi mümkün kılar benim imkansızım da sendin Draco M...