SELAM ben geldim yazmaya gidiyom bb AKLIMA GÜZEL ŞEYLER GELDİ AMA ERKEN DİYE 3 AY SONRADAN DEVAM EDİCEM NEYSE BEN GİDİOM MUAH
-------------------------------------------------------
***3 AY SONRA ***
AĞAAĞAĞĞA pansy ve blaise sevgili olmuştu aynı şekilde ron ve herm de (ron utandığı için çok zor aralarını yaptık) bu arada 3 ayda draco ve harryler ile beraber çok kez buluştuk hala araları mükemmel olmasa da nefret etmiyorlardı birbirlerinden ve 2 gün tatil olduğu için bugün Harry, cedric, draco ,ron ve hermione ile sahile denize gitmeye karar verdik pansy ve blaise de gelecekti .
*****
Draco ile hazırlanıyorduk daha doğrusu ben hazırlanıyordum draco oturmuş beni bekliyordu.
DRACO: *Bebeğim bizi bekliyorlar gitsekmi artık* Onlarla sahilde buluşucaktık
LENA: *Tamam durr şu kremleri de koyayım* dedim ve odadan çıkıp sahile cisimlendik.
DRACO: *Nerde bu aptallar* etrafa bakınıyorduk bir süre sonra gördüm onları. Yanlarına doğru yürüyorduk. Hepsi şenzlonglarda oturmuştu .Ron harrye getirdiği atıştırmalıkların yerini soruyordu cedric ve hermione oturmuş insanların yaşlarını tahmin etmeye çalışıyordu pansy de blaise'e bizi soruyordu.
LENA: *Selaam*
PANSY: *Bebeğim sonunda geldiniz*
HERMİONE: *Gerçekten yaa*(herm ve pansynin arası kötü değil)
LENA: *Ben geç hazırlanıyorum bunu biliyorsunuz*
HERMİONE: *Bilmez olurmuyuz hiç*
PANSY: *Neyse hadi geçin * dedi ve yanındaki şezlonglara bizi oturttu. Bikinimi kıyafetlerimin altına giymiştim bir anda kıyafetlerimi çıkardım.
Böyle bir şey buldum siz kendiniz farklı da hayal edebilirsiniizz
DRACO: *Lan lan dur napıyorsun*
LENA: *Ne mi yapıyorum*
DRACO: *Kızım hiç bir şey giymeseydin bune* Biz konuşurken herkes gülmeye başlamıştı.
LENA: *Of draco burda bari kıskanma *
DRACO: *Asıl burda kıskanmam gerek millet bakıyor sana *
LENA: *Kimsenin baktığı yok bebeğim şimdi yanıma gel ,güzelim beyaz cildinin yanmasını istemem* Yanıma oturdu sırtına güneş kremi sürmeye başladım.
DRACO: *Of fazla güzelsin çok güzelsin benimsin offf*
LENA: *Şşşş*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
draco malfoy ile...
Fanfic[𝐎̈𝐍 𝐔𝐘𝐀𝐑𝐈 : 𝐒𝐌𝐔𝐓 𝐕𝐄 𝐀𝐑𝐆𝐎 𝐈̇𝐂̧𝐄𝐑𝐈̇𝐑 𝐑𝐀𝐇𝐀𝐓𝐒𝐈𝐙 𝐎𝐋𝐔𝐂𝐀𝐊𝐋𝐀𝐑𝐈𝐍 𝐎𝐊𝐔𝐌𝐀𝐌𝐀𝐒𝐈𝐍𝐈 𝐎̈𝐍𝐄𝐑𝐈̇𝐑𝐈̇𝐌] LENA: *Goethe'nin bir sözü var aşk imkansız bir çok şeyi mümkün kılar benim imkansızım da sendin Draco M...