2,5

2.2K 95 18
                                    

SELAM BEBİŞLERR

Gözlerimi açtığımda sabah olmuştu yataktan kalkmaya çalıştığımda her yerimin ağrıdığını farkettim. Zor da olsa kalkıp banyoya gittim ve dün gece ağladığım için yüzüme akan makyajımı sildim,dişlerimi fırçalayıp saçlarımı yaptım. Banyodan çıkıp üstümü değiştirdim. Sonra dün olanlar aklıma geldi aslında benim bir suçum yoktu aptal draco 2 dakika beni dinleyemiyordu. Ama yine de onunla küs kalmaya dayanamıyordum  bugün zaten alışverişe gidicektim gitmişken aramızı düzeltebilicek bir şey alıp gönlünü kazanıcaktım. Telefonumu açıp kendime bir araba kiraladım ve çantamı elime aldım, odamdan çıkıp aşağı indim , draco koltukta uyumuştu yanında viski şişesi ve birde yarım kalmış bardak vardı. Onu böyle görünce üzülmüştüm. Sehbanın üstünden anahtarı alıp çıktım.

******

Alışveriş merkezi gibi bir yere gelmiştim. Birkaç mağazaya girip kendime çok güzel kıyafet ve ayakkabılar aldım draco'ya da beğeniceğini düşündüğüm siyah bir saat aldım ve bir kafeye oturup kahve söyledim. Telefonumu çıkartıp pansy'i aradım.

LENA: *Günaydın bebeğim*

PANSY: *Günaydın canım birşey mi oldu?*

LENA: *Dün draco ile tartıştık biraz şimdi onun gönlünü almak için hediye almaya geldim.*

PANSY: *Ne oldu ki dün?*

LENA: *Kavga ettiler ya vinnie ile falan tabi senin kafa güzeldi*

PANSY: *Haa şimdi yarım yarım hatırlıyorum o çocuk biz dans ederken gelendi dimi*

LENA: *Evet evet draco beni dinlemedi bile*

PANSY: *Eski sevgilin dimi?*

LENA: *Evet 2 yıl boyunca beraberdik.*

PANSY: *Azda değilmiş ki neden ayrıldınız?*

LENA: *Başlarda iyi gidiyordu ama sonradan anlaşamadık onunla olan ilişkimiz beni gerçekten kötü etkilemişti o ne kadar istemese de ayrıldık *

PANSY: *Hımm anladım *

LENA: *Neyse bebeğim ben seni sonra ararım*

PANSY: *Tamam canım görüşürüz* dedi ve kapattı. Zaten  benimde şarjım bitmek üzereydi .Ben bir andan kahvemi yudumlarken bir andan da etrafa bakınıyordum. Bir süre sonra kahvemi bitirdim ve hesabı ödedim tam kalkıcakken vitrinde draco'nun en sevdiği tatlı olan frambuazlı cheesecake'den gördüm ve hemen içeri girip ondan ve 1 şişede rose şarap aldım. Benimle hemen barışacağına yüzde yüz emindim bu yüzden içim rahattı. Biraz daha dolaşıcaktım.

DRACONUN ANLATIMI

Koltukta uyumuştum her yerim ağrıyordu koltuktan doğrulup dik oturdum bir süre gözümü bir noktaya diktim ve düşündüm dün olanlar neydi gerçekten bir anda karşımıza vinnie denen piç çıkmıştı birde geçmiş küstah küstah konuşuyordu lena'nın eski sevgilisiymiş bak sen az daha konuşsaydı allahına kavuşucaktı hala lena diyo. Keşke dün lenayı dinleseydim gerçi ben zaten ona inanıyorum ama sinirden ne yapıcağımı şaşırmıştım. Herneyse gidip bi lena'ya bakıyım.

Odasına çıktığımda oda da yoktu hasiktir ya of kesin bana kızıp evden gitti kahretsin öyle davranmamalıydım ona.  Salona inip telefonumu aldım ve lena'yı aradım... telefonu kapalıydı, telefonu kapalıydı çıldırıcaktım. Çaresizce oturup onu beklemeye başladım. Bir süre geçtikten sonra kapı çaldı sanırım gelmişti büyük bi sevinçle koşarak kapıya gidip açtım ama gelen lena değildi.

draco malfoy ile...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin