4,5

1.8K 89 70
                                    

MERHABAAAAA SİZE BÖLÜM GETİRDİMMM

ABİ ŞUNA BAKIINNN🥵🥵🥵

            *        

*        💗         *

            *

Yaklaşık 2 saat odamda telefonla takıldıktan sonra, şarjı bitince aşağı Pansy'nin yanına inmek için odamdan çıktım. Odadan adımımı atar atmaz elektriklerin kesilmesi ile anlık şok geçirdim, şu hayatta en çok korktuğum şeylerden birisi de karanlıktı. Henüz 9  Yaşındayken bir kaç haylaz çocuk tarafından kapkaranlık bir depoya 32 saat boyunca hapsedildiğim için fobim olmuştu. Telefonumun da şarjı olmadığı için feneri kullanamıyordum. Aklıma Pansylere seslenmek geldi.

LENA: *Pansyy, Blaise.* Hiç bir şekilde ses gelmedi.

LENA: *Heeyy*

Anlık gelen bir cesaretle derin bir nefes aldım ve ellerimi etrafımda gezdirerek merdiveni buldum ve korkuluğuna tutunarak ağır adımlarla inmeye başladım. Salona geldiğimde de durum aynıydı, göz gözü görmüyordu onu da geçtim Pansy ve Blaise'in şimdiye kadar çıkmaması veya yaşam belirtisi vermemesine şaşırmıştım.

Ellerimi etrafta gezdirerek koltuğu ararken bir anda ışıklar açıldı ve o ses,

 SÜRPRİZ

Kafamda patlayan konfeti ile kendime gelip arkamı döndüm. Draco, Pansy ve Blaise'i görmemle feleği şaşmış maymun gibi yüzlerine baktım. Pansy'nin elinde kocaman bir pasta vardı.

PANSY: *Doğum günün kutlu olsun meleğimm.*

Ne!? Bugün doğum günüm mü? Nasıl da aklımdan çıkmış olabilir, doğum günümü unutucak kadar düştüysem demekki durum vahim.

LENA: *Tamamiyle aklımdan çıkmış.* Pansy yanıma geldi ve pastayı üstünde ki mumları üflemem için bana doğru uzattı Draco ve Blaise'de gülerek bana bakıyordu. 

PANSY: *Üflemeden önce dilek dilee.*

O an kafamı pastadan kaldırıp Draco'ya minnetle gülümseyerek baktım. Ellerimi yüzümün önünde böyle yaptım"🙏🏼"ve hiç değişmeyecek olan dileğimi bir kez daha içimden geçirdim. 

Draco'yla ne olursa olsun asla ayrılmayalım.

Ve mumları üfledim Draco ve Blaise alkışlıyordu,Pansy elindeki pastayı masaya bırakıp onlara katıldı. Gözlerim dolmuştu, benim bile hatırlamadığım doğum günümü onlar hatırlamışlardı...

Yanlarına gittim ve yanyana duran Pansy ve Blaise'e kollarımı açıp aynı anda sarıldım. Sonra onlardan ayrıldım ve hemen yanımda duran Draco'ya döndüm, önünde bir kaç saniye durup gözlerine baktım ve ona sımsıkı sarıldım,hiç bırakmamak üzere... Blaise arkadan parmaklarıyla ıslık çalıyordu, ayrılıp Draco'nun yanına geçtim ve sol elimi arkadan beline sardım ve sağ elimide göğsüne yerleştirdim.

BLAİSE: *Elimde büyüdün be ağlıcam şimdi.*

LENA: *Elinde mi büyüdüm?* Dedim gülerek.

BLAİSE: *Tabii, ilk tanıştığımızda 50 cm bişeydin sen boyunda uzadı şimdi.*

PANSY: *17 yaşına girdi benim best kankam yaaaa .*

LENA: *Büyüyorum maalesef.*

DRACO: *Maalesef deme büyü bir an önce evleneceğiz daha .*

LENA: *Ne sabırsızsın sen be ,bak beni sinirlendirme evlenmem seninle sap gibi kalırsın sonra.*

DRACO: *Aynen aynen evlenmede göreyim.*

draco malfoy ile...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin