Chloe u mě byla asi za hodinu.
Obejmuly jsme se a šly dovnitř."Tak, co budeme dělat?" zeptala se Chloe a já jsem ji jaksi potřebovala sdělit co se stalo mezi mnou a Paytnem, protože to pro mě bylo jak kdybych byla v ráji. Tím pádem jsem na nic nečekala a všechno ji to vyklopila.
Chloe na mě čuměla jak na vránu."To si děláš srandu? To se musí oslavit!" vykřikla radostně, ale pořád jsem nechápala, jak jako oslavit.
"Jak to myslíš, oslavit?" Zvědavě jsem se usmála na moji praštěnou kamarádku, která do vteřiny odpověděla.
"Mám nápad...půjdeme do baru. Co ty na to?" No, co si budeme úplně natěšená jsem nebyla, ale vlastně proč ne. Kývla jsem na souhlas a poté jsme se obě šly připravit.
**
Už jsme šli směr bar. Bylo tam celkem dost lidí, taky si někdy říkám jak může Chloe vědět že v tom baru třeba nebude zavřeno. Zavírají bary vůbec? No to je jedno.
Hned jak jsme vstoupili všechny oči padly na nás. Byla jsem trochu nervózní a Chloe to samozřejmě vycítila tak mě vzala za ruku a šli jsme k baru, kde už postával celkem pohledný kluk.Chloe nakonec skončila v NĚJAKÉ ložnici s NĚJAKÝM nechutným klukem. Fuj, dělalo se mi špatně z pomyšlení, co tam dělají, proto jsem se zvedla a šla na vzduch.
Když jsem si chtěla sednout na schody zahlédla jsem mého souseda, tak jsem si k němu sedla. Zvědavě jsem se koukla co má v ruce.
"Chceš taky?" promluvil první a v ruce držel cigaretu s trávou (nevím, jak se to jmenuje).
Můj vnitřní hlas mi říkal že to dělat nemám, ale já se překonala a nakonec jsem si od něj "cigaretu" vzala."Tak jak jde život? Vidím že se bavíš" řekl celkem pobaveně. Moc jsem nechápala o co mu jde, protože jsme se nikdy nějak extra nebavili.
"V pohodě. Ty?" Neodpovídal tak jsem to nechala být, asi nemá náladu, co já vím. Jen jsme tam tak seděli a kouřili.
Seděli jsme tam takhle třeba hodinu a byli jsme oba totálně zhulený. Zvedla jsem se a zamávala mu na rozloučenou. Furt jsem se potulně usmívala a v hlavě jsem měla vymazáno.
Došla jsem domů a šla jsem do pokoje, kde jsem se svalila na postel a poté usnula.**
Vzbudím se se strašnou bolestí hlavy. Byla jsem tak lína, že jsem se nechtěla ani zvednout. Koukla jsem se na mobil a hned se rychle zvedla
"DNESKA JE ŠKOLA" v tom se mi začala strašně motat hlava, tak jsem si rychle zase sedla.
Po chvilce jsem si šla dolů nalít vodu, na snídani jsem neměla chuť. Potom jsem se oblékla a udělala si svoji každodenní ranní hygienu.
Bylo 7:30, takže jsem neměla moc času. Uvědomila jsem si že vlastně jsem doma sama, takže budu muset jít pěšky. Radši jsem vyrazila.**
Byla jsem před školou a nikde jsem neviděla Chloe, bylo mi to divný. Šla jsem teda do třídy a zrovna jsme měli matiku.
Jak naschvál. Pomyslela jsem si.
Vypadala jsem strašně a ještě k tomu mi přišlo, že nemám nohy, takže se nedivím, když jsem vešla do třídy všichni na mě blbě koukali.
Šla jsem si sednout na místo a z ničeho nic mi přiletí na stůl papírek. V tom vejde do třídy učitelka a začne vysvětlovat učivo. Nevnímala jsem ji, protože jsem potřebovala přečíst ten papírek.Tak tady mate další díl❤️
Co si myslíte že bude napsané na papírku?😏
ČTEŠ
Love is love, not game
Romance16ti létá Steph, tichá a citlivá holka, která je už dlouho zamilovaná do Paytona, který je pravý opak. Příběh se odehrává v Severní Karolíně. Payton se vsadí s klukama a Steph mu věřila. Jak to dopadne?