Byla to zábava. Byla jsem s Paytnem a seznámil mě s jeho kamarády. Upřímně se divím že jsou tak strašně v pohodě. Právě teď už jdeme zase na 'chatky', protože musíme na večeři. Oběd jsme měli tam. Stejně pořád nechápu proč je Payton tak hodnej. Je 17:00 tudíž je večeře až za hodinu a já nemám co dělat. "Nekoukneme se na nějaký film?" zeptal se mě Payton. "Jo jasně, něco vyber já se jdu zatím převléct" odkýval mi to a já jsem vyrazila do koupelny.
"Co jsi vybral?" zeptala jsem se. Doufám že to není něco jako horror, protože se z toho vždycky můžu podělat strachy. "Uvidíš" odpověděl mi. Začal film a já už jsem přesně věděla že se jedná o horror, ale nechala jsem to být. Zrovna se tam objevila nějaká hnusná scéna a já jsem se přitulila k Paytnovi, aniž bych o tom věděla. Potom až jsem si uvědomila, co to vlastně dělám jsem se odtáhla. "P-promiň" šeptla jsem potichu, ale myslím že to slyšel, protože se usmál. "Neměli by jsme jít na tu večeři?" zeptala jsem se když už mě horror přestal bavit. "Jo máš pravdu" vždycky má takové krátké odpovědi. Když si vzpomenu na dnešní ráno, jak brečí. Byl to opravdu nepříjemný pohled, protože věřte, že když kluk brečí tak je něco asi hodně špatně.
Právě sedím s Chloe u stolu a povídám všechno co se tady stalo. Chloe o mém citovém vztahu k Paytnovi ví, ale je jediná. Když jsem se okem nenápadně koukla ke stolu kde seděl Payton a kluci, tak se mi z ničeho nic začala strašně točit hlava. Spadla jsem ze židle. "Proboha Steph? Slyšíš mě?" poznala jsem Chloe, ale všechno bylo rozmazané a těžko jsem poznala hlasy které tam byli potom. Omdlela jsem.
Probudím se někde, kde to vypadá jako můj pokoj. Ano! Je to můj pokoj ! A přede mnou stojí osoba, kterou nedokážu rozeznat, protože se mi mlží oči, ale slyším dobře naštěstí. "Už je vzhůru!" zakřičel ten někdo přede mnou. Sice si nic nepamatuju, ale vím že jsem v jídelně spadla ze židle. Uff nemám ztrátu paměti. Pomyslela jsem si. Už jsem konečně otevřela oči a viděla jsem Chloe, Evelyn, učitelku, pár kluků z Paytonovi party a Paytona. "Co se stalo?" zeptala jsem se tiše. "Omdlela jsi. Už je ti lépe?" zeptala se mě učitelka. Jak to mám asi vědět když si sotva pamatuju co bylo k večeři. Kývla jsem na znamení ano. Potom už skoro všichni odešli. Zůstali tady Payton samozřejmě, Chloe a Evelyn. Furt si tam povídali a já se začala nudit, tak jsem se prostě zvedla, ale nebylo to tak lehké jak jsem si myslela. Hned jsem si opět lehla na postel, protože moje hlava nebyla schopná spolupracovat. Potřebuju se osprchovat ! začala jsem si promítat v hlavě. "Steph teď musíš ležet" oznámil mi Payton. "Ale já ležet nechci." teď jsem zněla jak malé naštvané dítě. Payton se jenom zasmál. "Ehm-potřebuju se osprchovat?" sice to měla být oznamovací věta, ale nějak z toho vznikla spíše tázací.
Tenhle díl je možná malinko delší.❤️
Jak se všichni máte?💗
ČTEŠ
Love is love, not game
Romance16ti létá Steph, tichá a citlivá holka, která je už dlouho zamilovaná do Paytona, který je pravý opak. Příběh se odehrává v Severní Karolíně. Payton se vsadí s klukama a Steph mu věřila. Jak to dopadne?