Přišla jsem domů a nemohla jsem uvěřit ničemu. To je vážně jenom sen nebo co?
Je úterý večer a zítra jedeme na chatu. Těším se, ale mám celkem strach. Přeci jenom budu na pokoji s Paytonem.
Ležím na posteli a snažím se být v klidu. Táta jel na pracovní cestu, jako vždycky, a Austin dole vaří večeři. Teda myslím.
Projíždím sociální sítě, ale nic zajímavého tady není. Poslední dobou nemám moc, co dělat."Večeře!" Zavolal mě Austin a já hned vyběhla po schodech dolů, protože jsem byla hladová jako vlk.
Seběhla jsem dolů a byl tam Tayler. Tayler je nejlepší kamarád Austina. Býval fajn, ale teď je z něho hrozný úchylák a nemám ho ráda...Ehh.
"Ahojky Steph" probudil mě z přemýšlení Taylerův slizký hlas. Dělá se mi zle jen z jeho hlasu. Dlouho jsem ho neviděla.
"Čau" odpověděla jsem mu nazpátek, protože jsem slušně vychovaná. To měl být vtip, kdyby něco.
**
Dojedla jsem večeři a chystala se jít zase nudit, ale to by nebyl Austin, kdyby nic neřekl.
"Tak jak se těšíš na chatu?" zeptal se mě s úšklebkem na tváři. O co mu sakra jde?
"Jo, těším se" zalhala jsem.
"A s kým budeš na pokoji?" vyptával se dál. Vážně teď, bratříčku? Za tohle zaplatíš.
"Ehm...já ti to potom řeknu" naznačila jsem mu, že když tady je Tayler, tak mu to říkat nebudu. Až teď jsem zjistila, že se mi klepe neustále jedna noha.
"Proč? Ty se snad stydíš?" uchechtl se a ani nečekal na mojí odpověď, protože ji znal.
"Nemusíš se stydět, Tayler je kamarád," pokračoval dál. To jsi mě teda uklidnil."Nechci to říkat před ním, promiň Taylere, je to soukromá věc" usmála jsem se stydlivě. Pravdou bylo, že na tom nic soukromého nebylo.
Tayler se na mě podíval jako kdybych spadla z višně."Co je na tom tak soukromého? Jseš snad s nějakým klukem?" optal se Tayler, jen tak aby se neřeklo.
Austin se na mě podíval vážným pohledem a já jsem v tu chvíli byla červená až na zadku. Tohle je tak ponižující. Už jsem se na ty dva ani nepodívala.
Zabouchla jsem dveře od mého pokoje a slyším jak se kluci chechtají.
"Ahaa takže tvoje sestřička už přišla o panenství s nějakým idiotem z jejich školy? To jsi teda ukázkový bratr" posměšně pronesl Tayler. Měla jsem sto chutí tam jít a rozmlátit mu o hlavu nějakou židli. Proč se Austin baví s takovým idiotem?
"Jdu za ní" to je všechno co jsem slyšela z mého nenápadného odposlouchávání.
Pak už jenom někdo zaklepal na dveře. Doufala jsem že tam bude stát Austin s milým úsměvem.
"Dále" odpověděla jsem na ťukání dveří. Do pokoje vešel Austin s celkem vážným pohledem. Věřili by jste, kdybych řekla, že z něj mám husí kůži?
"Ty vážně budeš s klukem na pokoji?" zeptal se.
"Já za to nemůžu, losovali jsme si jména," odpověděla jsem mu vyčerpaným hlasem. Bála jsem se jeho reakce ale nemusela jsem.
Pohladil mě po zádech a řekl mi"V pohodě, jenom nedělej žádný blbosti, víš jak mi na tobě záleží" pověděl s úsměvem na tváři. To, co řekl mě zahřálo u srdíčka.
Jenom jsem kývla hlavou a Austin pronesl jeho poslední větu : "Taylera si nevšímej, je to pitomec" usmála jsem se na něho a po chvíli už jsem slyšela jenom scházení schodů.Ahojky všichni ! Jsem tu s novým dílem. Doufám že se vám líbí❤️celkem se tu zvýšila aktivita za což vám taky moc děkuju💞
ČTEŠ
Love is love, not game
Romance16ti létá Steph, tichá a citlivá holka, která je už dlouho zamilovaná do Paytona, který je pravý opak. Příběh se odehrává v Severní Karolíně. Payton se vsadí s klukama a Steph mu věřila. Jak to dopadne?