Payton pomalu otevřel dveře do koupelny a hned se zděsil. "Co se ti kurva stalo?!" bylo na něm vidět, že byl sakra hodně naštvaný. Klekl si ke mně a zdvihl mi hlavu tak abych se mu dívala do očí. "Ublížil ti někdo?" otázal se už celkem klidně, ale furt byl vytočený. Furt jsem očima koukala po místnosti abych se mu do oči koukat nemohla, protože lhát prostě neumím. "Jsem jenom nešikovná" zasmála jsem se falešně. "Neumíš lhát" řekl upřímně Payton a pak se na mě podíval se zdviženým obočím. Vypadal celkem roztomile. Jako kdybych si to neuvědomila, tak jsem se koukla na mojí ruku, ale nespíš jsem to dělat neměla. Hned se podíval na mojí ruku a stejně jako Cam rukáv prudce vytáhl nahoru. "To snad nemyslíš vážně ?!" přecedil mezi zuby. A mě v tu chvíli polil studený pot a začala jsem se klepat. Přesně takhle se vždy choval Zack když jsem udělala něco špatně. Už jsem jenom čekala že mi dá facku nebo to schytám o zeď, tak jsem pevně stiskla víčka k sobě a trochu se skrčila. Pak už jsem jenom čekala, že mě uhodí.
Pohled Paytona
Když Steph běžela do koupelny, tak jsem jasně věděl že není v pohodě, tak jsem za ní chtěl jít. Vešel jsem a ona seděla u sprchy a hlavu měla položenou na kolenech...šly slyšet jenom její vzlyky. Sedl jsem si k ní a zeptal se co se stalo. Nejsem zrovna vhodný typ na utěšování lidí, ale když jsem ji tam viděl tak jsem musel něco udělat. Když jsem si ale všiml jejího krvavého rukávu u mikiny tak to ve mně 'explodovalo'. Ona si ublížila. Nechtěla si to přiznat a mně docházela trpělivost tak jsem začal řvát. Když jsem naštvanej tak to udržet nejde. Když jsem zvýšil hlas, tak se Steph skrčila. Tak tos posral. Pomyslel jsem si. "Ty si myslíš, že bych ti ublížil?" zeptal jsem se už klidně. Koukla se na mě s uslzenýma očima a potom se rozbrečela ještě víc. Uvěznil jsem ji v obětí a nevěděl co mám dělat. Po chvíli co už se celkem uklidnila, tak mě napadla jedna věc. Podíval jsem se ji do očí a ona mě napodobila. Potom jsem svoje oči přesměroval na její rty a začal se přibližovat. Slyšel jsem jak zrychleně dýchá a čeká co se stane. Nad tím jsem se musel usmát. A potom jsem jemně spojil naše rty.OMLOUVÁM SE !
zase jsem dlouho nevydala díl, pardón.
ČTEŠ
Love is love, not game
Romance16ti létá Steph, tichá a citlivá holka, která je už dlouho zamilovaná do Paytona, který je pravý opak. Příběh se odehrává v Severní Karolíně. Payton se vsadí s klukama a Steph mu věřila. Jak to dopadne?