Myslím, že mám až moc debilní halucinace nebo je mu ten kluk jen podobný... Zack
Nebyl to on. Nemohl to být on. Prostě ne!
Ten kluk byl ke mně otočený zády takže jsem mu do tváře neviděla. Rychle jsem se vydala za Payem. Měla jsem celkem strach, protože kdyby tady byl on...ne prostě to není on. V klidu. Musela jsem se uklidnit.
"Kde jsi byla tak dlouho?" zeptal se podezřívavě Payton. Hah co mu mám jako říct?"Byla tam fronta" nahodila jsem k tomu můj falešný úsměv a vypila nějaký alkohol - nejspíš Paytonovu vodku. Payton na mě koukal jak, kdybych spadla z 5 metrové třešně (lol). Pak si mě, ale stáhl na klín. Bylo mi špatně z pomyšlení že by tady ten hajzl mohl někde být. Co když to on ani nebyl?!
"Děje se něco princezno?" usmál se na mě povzbudivě Pay. Místo odpovědi jsem mu dala pusinku <3. Chvíli jsme si jenom tak povídali a pak se to stalo...
Můj život začíná být zase v prdeli. Na mobil mi přišla zpráva od neznámého čísla. Hned jsem se na tu zprávu podívala.
To mě jako ignoruješ? :(
Bezvadný. Dobře tak to možná byl on. Ježis drž hubu! Jsem si asi nevšimla. Pomyslela jsem si. Co teď? Budu u Paytona a budu dělat, že nic. Potom pojedeme domů a všechno bude v pohodě. Jo tomu říkám plán na hovno. Hah. Rozhlížela jsem se nenápadně kolem sebe, ale furt jsem ho nemohla najít. V tom mi přišla další zpráva od čísla Satana.
Samá voda...copak si nepamatuješ naše pravidla čiči?
Ježiši strč si ty tvoje pravidla někam. Asi si myslíte že bych teď měla spíš zdrhnout nebo se sesypat depresema, ale ! Ale já už taková nejsem. Už ne. Ty zprávy jsem se snažila ignorovat a celkem se mi to dařilo. Sice mě sralo že mě moje noční můra spamuje zprávama, ale prostě jsem se to snažila neřešit.
"Zlato já si dojdu jenom támhle za kámošem něco vyřídit jo? Zvládneš to tady?" podíval se na mě starostně Payton. Ne chcípnu tady. Nezmohla jsem se na nic jiného než na pouhé přikývnutí.
Měla jsem furt pocit že na mě někdo zírá a taky že jo. Byl tam. Zack. Ten hajzl co mi zničil život. Myslím že už bylo celkem pozdě na útěk. Zůstala jsem tam sedět jak přikovaná. Koukala jsem se na jeho blonďaté vlasy které se skoro vůbec nezměnily a jeho zvláštně zbarvené oči. Jdi. Pryč. Furt se přibližoval a přibližoval. Měla jsem co dělat abych neskolabovala nebo neskončila z nejbližšího okna. A byl tady.
"To je mi ale milé překvapení" usmál se na mě nechutně. Fuj. Chtěla jsem se otočit a co nejdřív zmizet! On mě ale pevně chytil za zápěstí a škubl se mnou. Otočila jsem se zpět na něj. Na tváři mu spočíval hnusný úšklebek.
"Vyspíš se se mnou a já tě nechám jít hm. Co ty na to?" propichoval mě skrz na skrz svýma očima. Nechtěla jsem s ním mluvit natož spát! Fuj.
"Mluv se mnou kurva!" zařval na mě. Měla jsem slzy na krajíčku a připravovala mu něco říct. Najednou se, ale okolo mého pasu obmotaly Paytonovi ruce a už mě táhly ven.Naždááál !! ✌🏻
Tady mate vy nedočkavci🙄🤣
No myslím ze tohle stejně nikdo nečekal takže hups. Schválně mi napište jestli jste si vůbec pamatujete že by se v příběhu objevilo jméno Zack hmmm?!🤣😽😽
btw všechny vás milujuuu !!!🥺🍩🔥❤️✨😍
ČTEŠ
Love is love, not game
Romance16ti létá Steph, tichá a citlivá holka, která je už dlouho zamilovaná do Paytona, který je pravý opak. Příběh se odehrává v Severní Karolíně. Payton se vsadí s klukama a Steph mu věřila. Jak to dopadne?