Probudila jsem se a chtěla se zvednout s tím že půjdu do koupelny, ale zabránily mi v tom Paytnovy paže. Nechtěla jsem ho budit tak jsem ze sebe sundala jeho ruku a šla sice potom zabručel do polštáře, ale nechala jsem to být. Udělala jsem si jako každé ráno hygienu, rychlou sprchu, trochu jsem se namalovala.
Když jsem se konečně zase vrátila do "ložnice" Payton furt spal. Nevěděla jsem jestli ho mám probudit, ale nevěděla jsem co jiného mám dělat. Takže jsem do něj dvakrát strčila...nic. Zkusila jsem říct nahlas vstávej...nic. Prostě spal jak medvěd. Napadla mě ale ještě jedna věc (napadly mě dvě věci, ale pusu mu opravdu nehodlám dát haha) v koupelně byl malý kyblík tak jsem do něj nepustila ledovou vodu a nalila ji na Paytona. Payton okamžitě vstal, taky aby ne. "Co to doprdele-" začala jsem se smát jak praštěná, ale podle Paytnova výrazu mě smích přešel. "Tak za tohle budeš pykat milá zlatá" a sakra tohle není dobrý. Začal se ke mně přibližovat a přehodil si mě přes rameno. "Co to děláš? Pusť mě!" furt jsem se smála jak praštěná. Potom mě položil na postel a začal mě lechtat. Jsem asi nejvíc lechtivým člověk na světě, proto jsem si myslela že zachvíli umřu smíchy. "P-p-přestaň, pro-prosím" prosila jsem ho.
Payton po chvilce přestal a odkráčel si to do koupelny. "Nevím jak jsem tě měla vzbudit když jsi spal jak medvěd!" zařvala jsem na něj skrz dveře. Potom jsem jenom slyšela jak se zasmál a spustil vodu. Oblékla jsem si džínové kraťasy a žlutý crop-top. Bylo celkem vedro takže jsem oblečení nějak extra neřešila. Na Paye jsem nečekala a šla na snídani.
U stolu seděla Chloe, chtěla jsem si s ní promluvit takže jsem si sedla k ní. "Ahoj" řekla jsem opatrně. "Jéé ahojky zlato, já jsem se chtěla strašně omluvit že jsme teď nebyly spolu, ale byla jsem se Sethem (její kluk) a nějak jsem zapomněla. Strašně moc se omlouvám" dokončila svůj proslov a hned potom mě uvěznila v objetí. Tak a je to vyřešený. "Odpuštěno" špitla jsem.
Po chvíli přišla i Evelyn s Paytonem po jejím boku. To si ze mě děláte srandu. Hned jak mě zahlédla vydala se ke mně. "Jee čauky" pozdravila mě, ale já jsem tam trosku nevnímala, protože mi v hlavě neustále běžela jedna otázka : co má s Payem. "Co máš s Paytonem?" zeptala jsem se ji na rovinu, prostě mě to zajímalo. Zasmála se, ale mně moc k smíchu nebylo. "Je to můj brácha, Steph" malém jsem se udusila snídaní. Co? Vždyť si nejsou absolutně podobní, ale že mi to nedocvaklo dřív. "Ehm cože co?" byla jsem zmatená jak moucha.
Ahojky ! Zase samozřejmě omluva nesmí chybět : slíbila jsem že další díl vyjde v pondělí co je dnes? Středa. Asi si říkáte že když jsem něco slíbila měla bych to dodržet, ale já jsem tupá😆.
No pak tu mám další věc a to je pár otázek na Vás.
1. Měla bych udělat jeden díl jako seznámeni s postavy?
2. Chtěly by jste aby jsem přidávala fotky s outfity?
3. Líbí se Vám tento příběh? Kdyžtak nějaké stížnosti nebo naopak pochvaly. Beru všeMějte se !!❤️
ČTEŠ
Love is love, not game
Romance16ti létá Steph, tichá a citlivá holka, která je už dlouho zamilovaná do Paytona, který je pravý opak. Příběh se odehrává v Severní Karolíně. Payton se vsadí s klukama a Steph mu věřila. Jak to dopadne?