18. díl🌷

1.7K 41 0
                                    

Payton sice furt nadával že si v té sprše něco udělám a že tam půjde se mnou. To jsem v žádném případě nemohla dopustit. Nakonec jsem to ve sprše zvládla sama bez jediné pomoci. Payton se furt staral jestli mi nic není atd. bylo to roztomilý jak se staral.

Právě teď si čtu knížku a snažím se neusnout i když se mi to nějak nedaří. Payton tady se mnou chvíli byl, ale potom prohlásil že je se mnou nuda a jde za klukama.

Pohled Paytona
Steph si četla nějakou knížku a já se nudil, tak jsem šel ke klukům s tím ze tu sázku prostě nebudu dodržovat. Nechtěl jsem ji ublížit. Bylo vidět že mě má rada a já bych ji takto 'zradil'.

Už jsem byl u jejich chatky tak jsem zaťukal. Otevřel mi Elliot. "Čau brácho, pojď dál". Před klukama jsem se snažil dělat že mi na Steph nezáleží, ale opak je pravdou. Šel jsem tedy dovnitř a furt jsem neměl plán jak jim to říct. No víte kluci největší debil na škole se zamiloval do šprtky a tak potřebuju zrušit tu sázku. Pomyslel jsem si. Jsem fakt idiot. "Hele je ti něco? Vypadáš jak kdybys měl každou chvíli omdlít" zasmál se Cameron. Kluci jsou fajn, ale někdy bych jim nejradši rozbil držku. "Uhm- co-co jsi říkal?" furt jsem musel nad něčím přemýšlet a asi nebyl úplně skvělej nápad sem vůbec chodit. "Paytne ty jseš fakt nějakej mimo. Proč jsi přišel, když ani nevnímáš" řekl už celkem vážněji Jack. Na chatce byl Cam, Elliot a Jack. "Hele lidi, já tu sázku nemůžu dodržet" řekl jsem jim narovinu. Všichni tři se zasmáli, mně však k smíchu nebylo. "Ale copak? Nám se někdo zamiloval?" zasmál se nahlas Elliot a s ním i Cam. "Ne-ne tak to není, prostě nemůžu. Je to kamarádka mé sestry a ségra by mě zabila" něco jsem si vymyslet musel. "To už je ale pozdě bro. Musíš to dodržet" super to jste mi pomohli. "Hele já půjdu" nemělo to cenu se s nima domlouvat, protože to jsou prostě dementi. Vstal jsem a odešel. Dost mě nasrali, ale měli pravdu. Proč se toho tak bojim? Asi jsi se prostě zamiloval. Jo něco na tom bude. Nikdy jsem holku nechránil, nikdy jsem o nikoho neměl extra zájem, vždycky mě holky měli jen kvůli jednomu. Steph taková není. Ona je prostě jak anděl. Co to zase melu ! Jsem úplně mimo. Došel jsem na chatku. Steph už usnula. Šel jsem k NAŠÍ posteli a pohladil ji po tváři. "Dobrou noc, maličká" s touto větou jsem vstal a šel k posteli. Lehl jsem si vedle ní, ale nemohl jsem usnout tak jsem se k ní prostě přitulil. Nezabij mě za tohle.

Ahojkyy !!
Strašně bych všem chtěla poděkovat za 700 zhlédnutí ! Strašně si toho vážím🌸
Ohledně toho proč jsem nebyla aktivní : neměla jsem náladu psát a ani nápady takže se nezlobte🙈

Love is love, not gameKde žijí příběhy. Začni objevovat