16. díl🌷

1.6K 38 1
                                    

Pohled Steph
Čekala jsem na něj. Už byl v té koupelně asi půl hodiny. Co tam dělá proboha? Rozhodla jsem se počkat ještě 3 minuty pokud nepřijde tak má smůlu.

Nepřišel. Měla jsem docela strach z toho co tam dělá tak dlouho, tak jsem se na něj šla kouknout. "Haloo Paytone? Jseš v pohodě?" zeptala jsem se ho přes zavřené dveře. Nic. Neodpovídal. Zkusila jsem jestli má zamčené dveře, ale naštěstí neměl, takže jsem se na něj mohla podívat jestli je v pohodě. Otevřela jsem dveře a nevěřila svým očím. Seděl tam na podlaze a měl kolena u těla. On brečí? Co mám dělat?! Já nejsem zrovna typ na utěšování lidí. "Stalo se něco?" zeptala jsem se opatrně a furt jsem stála ve dveřích. Prostě mi to nedalo tak jsem šla k němu a obejmula ho. Objetí mi vrátil a na moje rameno dopadaly jeho slzy. "Co se stalo?" šeptla jsem potichu. "J-já jsem vše-všechno po-po-, POSRAL JSEM TO!" vykřikl najednou až jsem sebou cukla. Asi na tom je hodně špatně, protože jsem ho ještě takhle neviděla brečet. A navíc už jsme měli být na té túře nejspíš. "To bude dobrý, všechno bude v pořádku, teď musíme jít já tu pláž" oznámila jsem mu. Jenom se na mě podíval s ubrečenýma očima a poděkoval mi. Pomohla jsem mu zvednout a pak už jsme šli.

Šla jsem po cestě s Evelyn. A najednou řekla větu která mě celkem zaskočila. "Hele nic si s ním nezačínej, vím jaký je" tím myslela Paytona, no jasne. "Neboj, s ním si opravdu nic začínat nebudu" lež. Chtěla jsem, ale stejně Paytnovi jsem ukradená.

Byli jsme všichni na pláži. Kluci byli ve vodě a holky většinou taky, teda až na mě s Chloe, Evelyn a Laurou. Zjistila jsem že Laura je strašně fajn holka. Ležela jsem na břiše a koukala do mobilu, ale najednou jsem okolo mého pasu cítila něčí MOKRÉ paže. "Ne ! Nech měěě !!" začala jsem na toho dotyčného řvát a bušit mi do zad, ale on se jenom zasmál a pokračoval. Byl to Payton. "Jestli mě okamžitě nepustíš tak-" a už jsem byla pod vodou. Vyplavala jsem na břeh a viděla rozchechtanýho Paytna a pár kluků, kteří se taky smáli. "Ty si mě nepřej!" Vykřikla jsem na Paytona a rozběhla se za ním. Když mě viděl tak se smát přestal a začal zdrhat taky, ale byla jsem rychlejší a skočila mu kolem krku, že ho potopím. Jaksi se mi to nepovedlo, protože jsem ve vodě zase skončila já. "To není fér!" byla jsem na něj naštvaná, mohla jsem si myslet že bude silnější. "Ale notak, přece se nebudeš zlobit kvůli takový prkotině" furt se smál, už mi to lezlo na mozek. Chtěla jsem jít z vody zpátky na ručník, ale nějaký kluci začali řvát. "KOHOUTÍ ZÁPASY!" tak tohle bude ještě zábava.

Omlouvám se že ty díky jsou kratší.
Díl s postavami nebude, protože mi to přijde zbytečný, ale kdybyste chtěli tak možná🤪.
Mějte se !💗

Love is love, not gameKde žijí příběhy. Začni objevovat