Říkal něco teplejšího? Kam by mě mohl vzít?
Něco takového jsem si vzala. Když jsem šla dolů, tak můj pohled padl na Paye jak si prohlíží obývák.
"Co je tam tak zajímavého?" zasměju se. Payton je zrovna u fotky kde jsem já a Austin a já mám zmrzlinu až na vlasech. "Roztomilé" povzdechne si Pay. "No ale teď už jedem" když se koukl na mě tak se hned usmál a políbil mě. Usmála jsem se na něj a potom ho jenom následovala do auta. Měl boží auto, to se musí nechat. Celou cestu se smějeme, děláme blbosti a hlavně zpíváme.Když jsme konečně dojeli na místo, tak jsem zjistila že je tady letní kino ! Omg tak to jsem dlouho neviděla. Bylo to tady krásný, protože už byla celkem tma a všude byly světýlka. "Tak co? Líbí?" usmál se na mě. Komu by se tohle nelíbilo !
"Je to nádherný" povzdechla jsem úžasem. Vlastně mi bylo i celkem jedno co na tom plátně bude probíhat, hlavní je že jsem tu s ním a že jsem nejšťastnější osoba na světě.Pohled Paytona
No není to v píči? Oh, samozřejmě že je. Myslím, že teď už to planý poplach není ani náhodou.
Ale vždyť je tak krásná.Jo to máš pravdu. Sice mi něco uvnitř říká že je tohle jeden velký omyl, ale kdepak. Není. Byl jsem asi opravdu zamilovaný. Do té malé, tiché holky, o dva roky níž, chodí s moji sestrou do třídy. Co víc si přát? Dobře musím uznat že je tohle velké štěstí že ji mám, ale stejně je tohle špatně. Celé to nějak tak rychle...uběhlo. Vždyť před měsícem jsem ani nevěděl že nějaká taková potvůrka existuje a ještě k tomu že dokáže takhle v klidu motat hlavy lidem jako jsem já.
Opřela si hlavu o moje rameno a koukala se na plátno. Já jsem se, ale pořád koukal na ní a utápěl se ve svých myšlenkách. Když ke mně zvedla ty svoje krásně modré oči a ještě se usmála, tak jsem opět neodolal a přitáhl si ji do polibku.
Když film skončil tak jsem ani nevěděl na čem jsme byli. Ups. Steph o tom mluvila snad celou věčnost. Šli jsme se společně ještě projít k nějakému baru. Já sice pít nebudu, protože řídím, ale chtěl jsem tam Steph vzít. Moji Steph. Musel jsem se usmát nad tou myšlenkou. Vešli jsme do baru a Steph si to namířila hned na záchody.
Pohled Steph
Ten bar byl vážně pěkný, ale já jsem se malém pochcala (pardon). K záchodům jsem trefila hned. Měla jsem namířeno zpět k Payovi, ale něco mě donutilo zastavit. Přísahám že jsem nedýchala.Čauko.
Schválně jsem tohle nechala na dalším kapitolu, aby to bylo aspoň trochu napínavý❤️co si myslíte že se stane ?🍩
ČTEŠ
Love is love, not game
Romans16ti létá Steph, tichá a citlivá holka, která je už dlouho zamilovaná do Paytona, který je pravý opak. Příběh se odehrává v Severní Karolíně. Payton se vsadí s klukama a Steph mu věřila. Jak to dopadne?