~6~

207 17 2
                                    

Pastalarımızın yanında yanmış böreklerimizi de yiyip UNO oynamaya başlamıştık ki telefonum titredi.

Ege Umut'tan 1 yeni mesaj

"Almira neden gelmedin bugün Nihallerin partisine gelirsin sanıyordum?"

"Kızlar Ege partiye neden gelmediğimi soruyor ne demeliyim?"

"Elif'in doğum günü, sence şu an orda mı olmalıyım yaz, kızlar kızıyor konuşmayalım, sonra konuşuruz diye de ekle." 

"Olmaz öyle."

"Ne demelisin o zaman Almira, o çocuğa karşı hep iyi davranıyosun terslemiyorsun farkında mısın?" 

Aysu neden böyle yapıyordu hep?

Tamam belki eskiden Ege'yle aralarında bir şeyler geçmiş olabilirdi ama Ege mükemmel bir insandı. Beni her zaman dinliyordu üstelik.

"Başka bir gün olsaydı gelirdim biliyorsun ama bugün Elif'in doğum günü, Nihal'i çok öp benim yerime."

"Parti  8'e kadar sürer zamanın olursa gel mutlaka."

Gitmek mantıklı gelmişti bi an için. Saat nasıl olsa daha 18.00'dı 1 saat daha burda durup 1 saatliğine de partiye gidebilirdim.

Partinin yapıldığı yeri biliyordum zaten.

Kahverengi Cafe.

Üstümdeki kıyafetlerde iyiydi. Gitmemem için bir sebep yoktu.

Veya vardı. KIZLAR.

Olmadı onları da alıp götürürüm diye düşündüm içimden.

"İyi o zaman gelmeye çalışıcam kimler var?"

"Ben."

"Komik, başka?"

"Atakan, Buğra, Akın, Mert, Ayçe, Şule sayıyım mı daha?

"Buğra ve Akın kim?"

"Tanımıyo musun o.O"

"Yoo tanımam mı lazım?"

"Buğra varya sarışın, civciv diyoruz, Kahverengi'de yani burda takılıyo hep?"

"Hiç hatırlamadım görsem tanırım mutlaka, neyse sen eğlenmene bak görüşürüz."

"Sende öyle, öptüm."

Elimden telefonu bıraktığımda Elif ve Aysu tip tip bakıyorlardı.

"Ne var?"

"Nasıl ne var? Ege'yle konuşmaya mı geldin buraya?"

"Kızlar abartıyosunuz, hem bir şey söyleyeceğim Nihal'in partisi var bugün biliyorsunuz oraya gidelim mi 1 saat dururuz?"

"Hayır." diye Aysu en sert haliyle cevap verirken Buse "Neden olmasın?" dedi.

Ah bu kızı seviyodum. Beni tek anlayan insan.

"Neden Aysu?"

"Gerek yok çünkü burda gayet eğleniyoruz he isterseniz siz gidebilirsiniz."

Aysu su içmek için mutfağa gittiğinde Elif'te peşinden gitti.

"Buse."

"Efendim."

"Gitmeyelim vazgeçtim."

"Bencede yoksa kızlar bunu bize çok pis ödetir."

Kızlar salona geri döndüğünde Buse "Gitmiyoruz hiç bir yere tabiiki" dedi.

Geleceğim DemiştinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin