*z pohledu Claire*
,,Páni tak to jsem nečekala," obě jsme se zasmáli a zahleděli se do předu. ze zadu na nás vybafl Klaus. ,,BAF!" Lekli jsme se a já se usmála.
,,Niku! Možná jsem nesmrtelná ale i tak můžu pořád chytit infarkt." ,,Promiň Rebeko, to byl trest za to že jste u mě v pokoji."
Koukla jsem se na něho a spustila jsem. ,,Hledala jsem tě a Rebekah mě zavedla k tobě do pokoje," byla jsem nervózní a on to na mně poznal. ,,Ale ale z čeho jsi nervózní....neříkej že ze mě," tuto větu zakončil s úsměvem.
,,Nejsem z tebe nervózní!" ,,Dobře, namlouvej si co chceš já vím své."
Se vztekem jsem odešla pryč. Vztekem jsem měla rudé tváře. Když jsem dorazila domů za bratry byla tam i Elena. Nechtěla jsem jí ublížit protože by mě bratři buď vyhodily z domu nebo dali pod zámek ale měla jsem takovou chuť rozervat jí hrdlo.
,,Jdu si dát nahoru vanu a radím vám nepřibližujte se ke mě, obzvláště ty Eleno."
Ve vaně jsem spálila trochu té zloby ale pořád to nebylo pryč. Když jsem se osušila, oblékla jsem se a vyrazila ven. Ovšem tam na mě čekal Klaus.
,,Co ode mě chceš Klausi." ,,Já nic to ty jsi se mnou chtěla mluvit," to je pravda ale teď s ním rozhodně mluvit nechci. ,,Ano chtěla jsem se tě jen zeptat jak je možné že jsi vlkodlak a také upír ale Rebekah mi to už vysvětlila."
Vlastně mu závidím, možná by mě udělal takovou jaký je on. ,,Počkej Klausi! Uděláš ze mě hybrida jako jsi ty?" ,,To nejde, mohu tvořit hybridy pouze z vlkodlaků," tak teď už jsem byla mega naštvaná.
*z pohledu Klause*
Bylo na ní vidět že je naštvaná, nemohl jsem ji nechat jít samotnou, tak jsem jí pronásledoval.
Rozzuřená potkala nějakou dívku. Oči jí zrudli, po pár vteřinách už jsem se jen díval jak vysává všechnu její krev. ,,Hej stop! Zabiješ ji!"
,,No a co?! Neříkej mi že ti záleží na lidech," Zlomil jsem jí vaz a odtáhl k nám domů.
A tu holku kterou chtěla vysát jsem uzdravil. Když se po hodině vzbudila měla vražedný výraz, chtěla mi to oplatit ale nepovedlo se jí to.
,,Proč jsi to udělal?!" ,,Slyšel jsem jak se s tvými bratry domlouváš že když zabiješ člověka daj tě pod zámek," Nechtěl jsem aby jí uvěznili, koneckonců líbí se mi a kdyby jí uvěznili třeba bych ji už nikdy neviděl.
ČTEŠ
Claire Salvatore ✔️
VampireJsem mladší sestra Damona a Stefana oba si myslí že jsem blázen a maniak jenom kvůli tomu že jsem zabila pár lidí. Noa to oni taky a nikdo jim to nevyčítá. Celou dobu mě drželi zavřenou ale už mi to lezlo na nervy tak jsem utekla. Co se děje dál to...