2. ples

994 37 1
                                    

*z pohledu Claire*

,,rádi tvé pozvání přijmeme Klausi," bratři se na mě jen zmateně dívali, a já jsem s úsměvem mávala Klausovi na rozloučenou.

Když Klaus odešel tak se na mě Stefan rozhodl promluvit. ,,Co to jako mělo být?" ,,A co jako?" Nejspíš jsem tušila o čem mluví, ale nebyla jsem si jistá.

,,Nedělej že nevíš o čem mluvím. Byla jsi na něj hodná to se nestává," má pravdu vážně se to nestává ale kdo by nechtěl zapůsobit na mocnýho a krásnýho původního upíra, no a navíc si ho nechci poštvat proti sobě. ,,Hele Stefane, jde Elena hlavně se do ní nezakousni,"

i když by bylo skvělý sledovat jak tu nánu vysává. ,,Ahoj Eleno," Sice jí nemám ráda ale klukům přeju štěstí.

,,Tak co Eleno za kterým jsi přišla tentokrát?" Neříkám to ráda ale myslím že si s obouma zahrává.

,,No zní to divně ale přišla jsem za tebou," Tohle mi přišlo divný protože Elena mě nemá moc v lásce a nemluví se mnou. ,,No, tak co potřebuješ?" ,,Potřebuju abys mi pomohla vybrat šaty na ples,"

tohle se mi perfektně hodilo protože já bych taky šaty potřebovala. ,,Jo jasně jen mám jednu podmínku." ,,jakou?"

,,Ty pomůžeš vybrat šaty zase mě," nemám jí sice ráda ale každý názor se počítá.

,,Tak to beru," o dvě hodiny později jsem se převlékla a jela jsem s Elenou nakupovat. Prošli jsme asi čtyři obchody ale nakonec jsme si obě vybrali. Elena si vybrala krásné modré šaty s průhledným břichem

já sice nejsem na růžovou ale i tak jsem si vzala růžové šaty s černým vrškem.

Dali jsme si šaty do igelitky a jeli zpátky domů. Za tři hodiny začíná ples takže hned co jsme dorazili zase jsme se do těch šatů oblékli udělala jsem Eleně účes a ona na oplátku zase mě. Eleny účes byl prostý drdol, s perlami které byli rozmístěné v něm.

A můj účes byly dva copánky zapletené do sebe, se dvěma pramínky vlasů které byli ve předu.

Upřímně si myslim že jsme kočky. Když jsem dorazila na ples zase jsem ho uviděla. Rozbušilo se mi srdce a ani nevím proč. ,,Ahoj lásko," Tohle slaďoučké oslovení nenávidím.

,,Takhle mi neříkej nemám to ráda!" Neposlouchal mě prostě mě vzal za ruku a tančil se mnou. Ani jsem nevěděla že umím tančit. ,,Tančíš nádherně." ,,No jo, taky jsem sama sebe překvapila."

Claire Salvatore ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat