17. únos

425 25 2
                                    

*z pohledu Claire*

Přeměnil se do vlčí podoby, a tím mě dohnal. Skočil mi na záda, a svalil k zemi.

,,Něco ti řeknu jo? Tohle, holky nemají rády. Když spolu hrajete na babu, musíš jí nechat vyhrát, takhle to prostě funguje." Odstrčila jsem ho a vyhoupla se zpět na nohy.

Začala jsem utíkat, jenomže on to už vzdal.

Seděl na zemi, a díval se do ní. Přišla jsem k němu blíž, ale on mě svalil na záda. ,,Byla to past, že?" Zeptala jsem se se smíchem.

,,A cos čekala?" Odpověděl Klaus se smíchem. Dala jsem mu pusu, ale on se odtáhl. ,,Pokud si nejsi jistá co ke mně cítíš, bude lepší když tohle dělat nebudeš." Řekl bezcitně, zvedl se, a odešel.

Chvíli jsem tam ještě zmateně seděla, ale pak jsem se zvedla. Došlo mi že už nejsem opilá, občas mě to upíří uzdravování štve.

Šla jsem zpět za Kaiem. Pořád tam seděl, a lil do sebe nějaký chlast. ,,Zabiju tě," řekla jsem, a vrhla se na něj. Do místnosti ale vešel Matt Donovan. ,,Pokud se chcete prát, dělejte to mimo tenhle gril!" Zněl docela naštvaně... jako malý štěňátko.

,,To všechno je kvůli němu! S Klausem nám to už konečně začínalo klapat, a on to zničil!" Křičela jsem naštvaně.

Otočila jsem se zpátky k němu, ale už tam nebyl... ten parchant.

Rozzuřeně jsem kráčela domů, a uslyšela křupnutí větviček. ,,Sleduješ mě?" Řekla jsem do prázdna. Najednou na mě ale vyskočil nějaký neznámý upír, a omráčil mě.

*z pohledu Klause*

Nevím co si myslet, je snad možné, že chová city k někomu jinému? Ale ne, to by mi řekla, nehrála by si se mnou. Přemýšlel jsem jestli za ní mám jít nebo ne, vyhrálo ano.

Zaklepal jsem na Salvatorovic dveře, otevřel Damon. ,,No konečně už jsem myslel že ty dveře budu muset vykopnout," řekl jsem, a on se bez jediného náznaku smíchu zeptal... ,,Co chceš?"

,,Hledám Claire," odpověděl jsem, a on se zhluboka nadechnul.

,,Claire se od včerejška neukázala, mysleli jsme že je s tebou," ani jsem neodpověděl, a vyrazil jsem někam do neznáma.

První co jsem navštívil byl mystic gril. Tam nebyla. Tak jsem zkusil můj dům, tam také ne.

Schromáždil jsem celou Mikealsonovic rodinu, aby mi ji pomohli hledat, ale nikde nebyla k nalezení.

Ovládl jsem každého člověka, na kterého jsem narazil, pořád nic.

Po nějakých pěti hodinách jsem to vzdal, a vracel se domů. Najednou jsem na prahu dveří, zahlédl videokazetu, s nápisem: pro Klause Mikealsona

Šel jsem dovnitř, a pustil si ji.

,,Ahoj Klausi, tady tvůj starý kámoš, Harold. Unesl jsem tu tvojí krasotinku, máš štěstí že je to upír, jinak by už byla nejmíň 13-krát mrtvá. Požaduji za ní smrt tvého bratra Elijaha."

Podíval jsem se na bratra, který právě vešel do místnosti, ale on nijak nereagoval.

,,Určitě chceš důkaz že je na živu, tak tady ji máš."

Otočil kameru na Claire, a já jsem sotva zvládnul vydechnout.

,,Sejdeme se zítra v 17:00 i s mrtvým tělem tvého bratra, nezklam mě."

,,Klausi!!!"

Uslyšel jsem na poslední chvíli zakřičet Claire. Poté videokazeta skončila, a já snad poprvé v životě nevěděl co mám dělat.

Claire Salvatore ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat