15. Kai

488 25 6
                                    

*z pohledu Kaie*

Zrovna jsem se dostal z vězeňského světa.

Opět.

Šel jsem ulicí když jsem slyšel někoho křičet, byla to dívka. Křičela že chce aby jí někdo zlomil vaz, a já mám zabíjení rád takže jsem tam vtrhl a vyhověl jí.

Klaus na mě nenávistně zíral, skoro to vypadalo že mě chce zabít. Blbost.

Mě má přece každý rád. Podíval jsem se na zem a usmál jsem se nad dívkou se zlomeným vazem. Vyšel jsem ze dveří a nemohl jsem se dočkat až pozdravím mé staré známé.

Navštívil jsem mystic grill, kde bylo úplně prázdno, nebyl tam ani jeden číšník. Tak jsem odkráčel do Salvatorovic domu, kde je jaksi jen jeden Salvatore. ,,Zdravím StePhane."

,,Jmenuju se Stefan. Čemu vděčím za tak nechtěnou návštěvu?"

Napil se bourbonu a povytáhl obočí. ,,Jen jsem chtěl vidět nějakýho zoufalce, a helemese tady tě máme." Ukázal jsem na něj oběma rukama, a vysmál se mu do obličeje.

,,Kde jsou všichni?" Přemohla mě má zvědavost, a musel jsem se zeptat. ,,Před chvílí volal Klaus že se Claire opakovaně něco stalo, všichni se tam seběhli jako na slet čarodějnic. A zbytek je na párty."

Chvíli jsem se zamyslel. Claire, tak to je jméno té naší malé křehotinky.

,,A co je vůbec zač ta, Claire?" Stefan se nuceně zvedl a šel si pro další lahev bourbonu. ,,Claire Salvatore..." ,,Manželka? Či sestra?" ,,Sestra. Proč ti to vůbec říkám? Jsi ten nejvíce otravný člověk na světě."

Sedl jsem si na křeslo a zhluboka se nadechl. ,,A proč si i ty neletěl za svou sestrou?"

,,Víš, mezi mnou a mou malou sestřičkou, jsou menší neshody." ,,Takový že bys jí nejradši... zabil?" Usmál jsem se, a mrkl na něj.

,,Kaii? Vypadni z tohohle domu." Přikázal mi a já mu vyhověl, se slovy, ,,Dobře, tak teda půjdu navštívit tvou sestřičku." Vyšel jsem ze dveří a šel na místo kde jsem jí zlomil vaz.

Vešel jsem dovnitř. ,,Áá tak ty už jsi vzhůru." Ukázal jsem na ní. ,,Klepat tě asi neučili co?"

Odsekla a já jsem se ironicky zasmál. ,,Ale za to ještě pořád vím jak zabít neschopného upíra." Rozhlédl jsem se kolem, ,,Je to tu útulné, na to bych si zvykl."

Claire Salvatore ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat