9. hlasy

634 28 1
                                    

*z pohledu Klause*

Když náš okřikla připadala mi taková divná, před tím se netvářila že se jí ta oslava líbí a najednou chtěla slavit.

Prostě mi přišla divná taková změna nálady. Když jsme si řekli že oslavu ukončíme přišla za mnou. ,,Bavil ses?" ,,Jo, jasně," no ale možná jsem se spletl. Třeba jen nechtěla abychom se nehádali a tak dělala že se jí ta párty líbí.

,,A ty?" ,,Byl to ten nejlepší mejdan v životě, no možná ne ten nejlepší ale byl super."

Políbila mě a já se odtáhl. ,,Nepřipadáš mi ve své kůži, není ti něco?" ,,Proč? Nelíbí se ti to?" Odstrčil jsem ji a zeptal se: ,,co se to s tebou děje?!" Koukla se na mě a došlo mi to. ,,Vypla sis lidskost."

,,Ty jsi normálně Sherlock Holmes, mohl bys dělat detektiva," odešla a já se jen díval.

*z pohledu Claire*

Nevím čemu se diví, jednou se to muselo stát. Jsme upíři je to přirozený a když už mluvíme o té přirozenosti, dala bych si nějakýho teenagera.

Šla jsem k mystic grilu, kde stál jeden mladej a hezkej kluk. Šla jsem za ním vzala jsem ho za ruku a odvedla do lesa. Ovládla jsem ho aby se bál a křičel, když už jsem uviděla ty vyděšené oči které jsem chtěla vidět, zakousla jsem se do něj.

Byl vážně chutnej, měla bych to dělat častěji.

Když to se za mnou objevil Stefan. ,,Jak ti chutnalo?" Otočila jsem se na něj s pusou od krve. ,,Byl výbornej chtěl bys taky?"

Zasmál se a o pár vteřin později se objevil Damon který měl v ruce pouta, a to jako dost tlustý pouta. ,,Co to děláš Damone? My dva jsme přece stejní, a ty to víš." Kráčela jsem jako nějaký trestanec s rukama v poutech.

,,Neboj se, jsme informovaný o tvé vyplé lidskosti. Jen nás zajímá proč jsi to udělala."

Mlčela jsem jako hrob jenže oni mi nechtěli dát pokoj. ,,Tak proč?" Nevím proč bych to skrývala tak jsem jim to řekla. ,,To ty hlasy."

,,Jaký hlasy?" ,,Já nevím jaký, ale byli nesnesitelný. Oni se tam začali hádat, a ty hlasy mi říkali ať to vypnu. Překřikovali se jeden přes druhý, nějaký i ječeli. Bylo to prostě nepříjemný, neměla jsem na vybranou."

Bratři byli zticha a táhli mě do domu. Když jsme byli vevnitř, zavřeli mě v cele.

Claire Salvatore ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat