Kötü Hastalık

72 9 0
                                    

                                                                      -HELİN-

Bu mesaj demek ki ya Burçin yanında ya da önemli bir işi var yoksa Cenk bana böyle bir mesaj atmazdı uff kimse bişey bilmiyo ve meraktan  ölmek üzereyim .

Yatağımın üstunde bağdaş kurup otururken çok yorulmuştum dinlenmem gerek diye yatağın üstune yattım gözlerimi kapatır kapatmaz uyumuşum.
Yorganın içindeydim ve başım çok ağrıyordu kim beni yatağa koydu diye düşunurken annem olduğunu düşundum ve aşağa indim annem televizyon izliyodu yanına gidip arkasından sulu sulu öptüm annem birden korkmuş olsada beni görunce gülumsedi .

"Sultanım benim de beni niye yorganın altına soktun bataniye yeter di "

" Ben üstunu örtmedim kuzum Samet diye arkadaşın geldi o seni merak etmiş o örtmüştur "

" Neee anne niye uyandırmıyosun "

" Uyandırmamı istemedi"

" Tamam tamam bişi dedimi "

" Yok "

" Tamam ben odama çıkıp biraz toparlanıyım başım ağrıyo "

 " Tamam kuzum ilaç dolapta var Hayriyeden iste o verir." Hayroş bizim yardımcımız.

" Tamam "

Mutfağa gittim ve " Hayroş bana ağrı kesici verir misin?"

" Tamam  kızım sen git ben sana getiririm "

" Tamam Hayroşum saol " diyip yanağından öptum Hayroş bizim her şeyimizi bilir .

Odama çıktıp telefonumu prizden çıkarttım  mesajlara baktım 2 yeni mesaj hemen mesajlara girdim .

Samet Ayısı , Cengo  hemen Cenk'in mesajina baktım 

" Sarı bügun arıyamıcam yarın sana dönerim ;)"  uff bügun aramıcak yaa hemen Sametinkine baktım.

" Uyanınca ara uykucu"

Hemen aradım .

 " Alo"

" Efendim Helin"

" Ara demişsin "

 "Ha evet geldim uyuyodun annene arkadaşıyım dedim haberin olsun "

" Evet annem söyledi  , bide teşekkur ederim " 

" Neden prenses"

"  Yorganın üstüme örtmüşsun "

" Ha önemli değil üşüyecektin  hastalanınca hiç çekilmiyosun o yüzden yani"

" Gıcık "

" Ne ya doğrular  "

" Bişey dicem Eymen nasıl Burçin gidince kötü olmuştu"

" Barda içiyo "

 " Sen nerdesin"

" Barda "

" Eymeni yanlız bırakma yaramazlık yapma oyarım, yaparım bilirsin"

" Yaparsın bilirim zaten bizim barda değiliz Eymene göz kulak olmak için geldim yoksa yanında kalcaktım"

" Tamam sonra konuşuruz şimdi başım ağrıyo  biraz kitap okuycam"

" Tamam sonra konuşuruz" 

" Bay "

" Öptum "

Tam kapattım Hayroş içeriye girdi ve suyla ilaçı bıraktı 

" Saol"

" Önemli değil yavrum" dedi ve çıktı kaç zamandır okunmayı bekleyen kitabı elime aldım ve ilk sayfasını açtım .

' Sevgi kötülüğü yok etiği gibi , iyiliğide yaymaktır,katı kalpleri yumuşatmakta ,insan doğasının en saf yönünü oluşturmaktadır. Sevgi insanlığın dayandığı en büyük bakikkatır'    İkinci sayfayı açtığımda ;

" Sonuna kadar dayanırsam ,her şeyin benim amacıma uygun olarak gelişeceğine inanıyorum.

Hiç kimsenin , bana hedeflerime ulaşmada engel olmasına ve ya gözümu korkutmasına izin vermiyeceğim.İstediğimi elde etmek için tekrar tekra savaşaçağım . Karşıma ne engel çıkarsa çıksın cesaretsizliğe , çaresizliğe , ümitsizliğe hiçbir zaman teslim olmayacağım."

Geçekten engellere karşı savaşsak her şey geçecek miydi ? En yakın arkadaşımı kaybettiğimi yedirebilirmiydim .!!

Duygularımdan zil sesi ile sıyrıldım . Arayan Cenk ti heycanla telefonu açtım .

" Alo "

" Helin özet geçiçem ayrıntıyı yarın vercem merak etme diye aradım "

" Tamam hadi anllat"

" Helin Burçin çok hasta tedavisi sadede Amerikada vardı bizde buraya geldik 6 ay sonra iyileşip iyileşmiceği belli olucak  kapatmam lazım Burçin geliyo bay "

" Ba---" daha sözumu bitirmeden yüzume kapatmıştı . Duyduklarım beni üzmüştu ama hasta olduğunu anlamıştım 6 ay sonra inşallah buraya sapa sağlam döniçek .

Samete mesaj attım :

" Nerdesiniz ( Eymenlemisin )

Hemen cevap gelmişti .

" Evet Eymenleyim bardayız ne oldu"

 " Oraya gelicem adres ver "

 "Neden geliceksin gelemezsin" 

" Eymen ile konuşmam lazım adresi ver bişey olmaz dikkatli olurum"

" Tamam bizim barın alt sokağındaki ilk bar dikkat et bişey olursa ara"

 " Tamam"

Hemen giyindim tabiki yaz olduğu için siyak kısa bir elbise giydim hafif makyaj yapıp saçımı açık bıraktım babetlerimi giyip aşağa indim . Anneme arkadaşımla buluşacağımı söyleyip  evden çıktım. Bi taksiye adresi verip arkama yaslandım . Taksici geldiğimizi söyleyince arabadan indim ve üçreti ödedim.Yürumeye başladığımda kaldırımda duvara yaslanmış bir kaç çocuk rahatsız edecek şekilde bana bakıyordu ben onlara bakmamaya çalışmışdım en sonunda Sametin söyeldiği barın önune geldim . İçeri girdiğimde ağır sigara ve alkol kokusu vardı . Barmene bakarken göruş alanıma Eymen girdi onun yanına gitmeye başladım ilerlemek çok zordu, çok kalabalıktı .Eymenin yanına gittiğimde Samet karşısında oturmuş sigara içiyordu .

İç ses: zıkım iç işallah ölümum sigaradan olacak haberin yok gavurun toğmu 

Yanlarına gitiğimde beni il fark eden Samet oldu ve hemn kolumdan çekip yanına aldı ve elini omzuma attı . Ne oluyo şimdi bu koruma tavırları felan anlamdım ama yakında anlarız . Kulağıma eyilip" o eteğin boyu ne acaba buraya o etekle gelinirmi Helinn" diye kükredi birden neye uğradığımı şaşırıp karşısına geçtip "  Ne var boyunda gayet normal niye abartıyosun bu kadar"  Öfkeyle " Helin normal olabilir ama burda öyle etekleri sadece sürtükler giyer " ne bi kısa etek yüzunden sürtük mu olduk şimdi " Ne alakası var ya off tamam bir daha giymem uzatma Eymenle konuşmam lazım " dedim ve Eymeni dürtum bana dürtüm

" Ne var Helin"

 "Bürçin  kötü bir hastalığa yakalandığı için Amerikaya gitti 6 ay sonra iyileşirse gelicek bu kadar içmene gerek yok " 

" Neden siktiğmin Cenk'i ile gitti  bizden biryle gidemezmiydi"

" Eymen Cenk bizim bebeklik arkadaşımız"

"......................"

ULAŞILMAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin