Ne Eymen Burçinden hoşlanıyo yuhh gerçi belliydi kucağa almalar felan anlamıştım nese bunu kızlara söylememem gerekiyo kendi gelsin açılsın .
Kızların yanına gittim kantinde oturuyorlardı ve Burçin yoktu hemen yanlarına gittim ve Burçini sordum " kızlar Burçin nerde"
"bilmiyoruz ki çekip gitti söylemedi bişii "
Oh rahatlamıştım korumalar felan yok bi ara Fatih amca geldi felan sandım
"Kızlar bu gece akalım ya çok sıkıldım "
"nereye lan ne var aklında gine"
"Ya diyorum ki bizim okuldaki Dilaranın babasının barı varmış oraya gidelim ama yarın akşam hem yarın cuma cumartesi içsekte uyuya biliriz"
" Olu valla bana uyar "
"Olur valla banada uyar "
Bana mesaj gelmişti
ÇOKOPRENSES
"Knk yarın bara akıyoz kopak azcık laağğğ"
"Aha kızlar Burçin malıı mesaj attı yarın bara gidelim diye" diyince hepimiz gülmeye başladık hemen mesajını cevapladım
ÇOKOPRENSES
"Knk bizde öyle düşunuyodukk onu konuşuyoduk hatta , bu arada sen nerdesin ?"
Hemen cevap geldi
ÇOKAPRENSES
"Knk azıcık minnak bi işim var onu halletcem hadi hepinizi muck :)"
ÇOKOPRENSES
"Okey muck :)
Hemen lafa girdim
"Kızlar Burçin in minnak bi işi varmış onu halletcekmiş hepiniz muck dedi bizde okul çıkışı gidip alışveriş yapalım yupii "
"YUPİİİ"
"YUPİİ"
Okul çıkışı alışverişe gittik ve acaip güzel yeni ciciler aldık yarına müthiş güzel olmam lazım .
-SAMET-
Kızlar bara gidecekti ve kesin açık giyinceklerdi ve bardakiler laf atcaktı o yüzden bim de orda olmamız ve onlar korumamız gerekiyo Eymen ciddi ciddi aşık olmuştu o yüzden Burçine bişi olsun nasıl toparlanırdı bilmiyorum o yüzden gitmemiz gerekiyo.İç ses "he zaten sen hiç helin için gitmiyon dimi zaaa "
Neyse ben de Eymeni arıyamda haber verem
EYMEN
"alo knk bişi dicem"
"Söyle hemen işim var "
"knk yarın akşam bara gidioz"
"niye ya ben gitmek istemiyom "
"öyle deme kızlarda gidicek onları yanlız bırakmamamız lazım tamammmı."
"tamam gideriz bay"
"bay"
Telefonu kapattım yatağa uzandım gözumun önune birden Helin aklıma geldi onu uzmemem lazımo şimdiye kadar çok üzuldu düşuncelerin içinde uyuya kalmışım .
Alarım sesi ile uyandım hazrlanıp okula gittim ..Ohaaa Helin bu kadar taşmıydın sen ya ama bak gine şort giymiş akıllanmıcak bu kız ,, gine bütun erkekler onlara bakıyodu niye popilerlerdiki neyse...
-HELİN-
Okula geldiğimizde bütun gözler bizim üzerimizdeydi ve sonradan okula Samet girdi ve gözleri benim üzerimde asılı kaldı aman takmıcam artık .
"Kızlar bügun kopuyozmuuu"
"EVETTT"
Dersten çıkmıştık ve eve gidip hazırlandım oha ben bu kadar taşmıydım lağğ..
Taksiye binip barın önun de indim bara girip bizimkileri aradım ohaa Samet gil orda bunlar neden burda yaaa hemen kızların yanına gitip erkeklerin burda olduğunu söyledim ve Burçin hala ortalıklarda yok tu tabi astsolistler sondan gelir tabi ..
OHAAA laann kapıdan biri girdi ve bu bizim Burçin miydi ve yanındaki o daşş kimmmm ??!!!
Burçin yanımıza gelmişti ve herkes bize bakıyodu neden tabikide Burçinin burda olmasından nakıyorumda Eymen sinirden kıpkırmızı olmuştu hemen erkekler bizim yanımıza geldiler ve yanımıza oturdular uff ayı Samet yanıma geldi dibime sokuldu amaan biz daşları kesmeye devam edelim tabi Eymen tek kaldı çunku Burçinin yanında taş bi bebe var ..
"Dans edelimmi " Ohaa Burçin dans edicekti ve ona dans teklifi eden kişi .............
arkadaşlar yorum yorum yorum istiyorum acaba kimmm??!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ULAŞILMAZ
ChickLitBu benim ilk kitabım okursanız çok sevinirim votelerinizi eksik etmeyim