SAMET

107 8 0
                                    

                                                                       -HELİN-

Gerçekten nereye gitceğimi ve ne yapacağımı bilmiyodum en yakın arkadaşım ben kıskaclığım yüzunden okuldan atılcaktı ve bu okul onun için tel şans dı ne yapacaktım bilmiyodum ...

Neval şuçu kendi üstune almıştı ve müdur soruşturma açaçağını söyledi ben ne kadarda benim yüzumden desemde beni dinlememişti bile bu işi babam ile konuşmam gerekiyodu ama şu an ne eve gitmek nede babamla konuşmak istiyordum çok kırılmıştım benim  Samet için arkadaşım okuldan atılıyo müdur bana bağrıyo ama Samet bey benim yanıma bile gelmiyodu ne yapmaya çalışıyodu bu çocuk daga bir gün önce bana beni sevdiğini söylemişti her şey yanlanmıydı diye düşunurken bi barın önune geldim ve hemen içeri daldım birden gözler üstume çekilmişti  neden baktıklarını ilk anlamadım ama sonradan kıyafetimden dolayı baktıklarını anladım buraya uygun değildi çünku okula giydiğim kıyafet yani şort ile bir badiydi ama kimseyi aldırmadım hemen barmenin olduğu yere gitip bi içki aldım bügun dağıtmak herşeyi unutmak istiyordum hiç birşeyi düşunmemek istiyordum taa ki barın en dip köşesinde sigara içen Sameti görene kadar ve yanındaki o sürtuk Sameti ilk defa sigara içerken göruyordum ve içtiğini bilmiyordum şimdi bunları düşunmemeliydim çünku düşunecek daha önemli plan şey o aptalın Sametin dibinde ne işi var ama ben dururmuyum tabiki hayır hemen yanıma gelen ilk taş ile dans etmeye başladım ve Sametgilin oturdukları yere çok yakındık Sametin beni görmesi iöçin elimden geleni yapıcaktım ve yanımdaki çocuk cidden çok taştı ama benim aklımda sadece Sametin ne tepki vereceğiydi ki bingo beni gördu ve yüz ifadesi  hemen  ve ayağa kalktı yanındaki ile dans etmeye başladı bu çocuk neyin peşindeydi sırf kıskandığımı bildiği için o kızla dans ediyordu ve dibimizdeydi gözlerinde benden ayırmıyordu ve ben onun inadına çocuğa daha çok yapıştım Samet anlamış olcakki birden yanımıza hızla gelip çocuğa bi tane yumruk attı ve çığlığı bastım çok korkuyordum ve birden Sametin o çocuğu ölumune dövduğunu gördum ve ayırması için barmene bağırdım.

"Ayırsanıza şunları ne bakıyosunuz aval aval hadi öldurecek çocuğu"

"Sameti durdurmaya çalışan zaten ölmuş olur o yüzden burda kimse Sameti durdurmaz o buranın sahibi çünku ve herkes onun emrindedir sende karışmasan iyi olur"

Duyduklarımla şok olmuştum bu ne demek oluyo  onu ayıran zaten ölmuş nasıl ya okulda hiç öyle gibi durmuyodu .

Çocuk bayılmıştı ve onu dövmeyi bıraktı yanıma geldi ve kolumdan çeke çeke göturmeye çalıştı .

"Ne yapıyon ya sen bırak kolumu herşey bitti anladınmı HERŞEY BİTTİ." bunları söylerken gözlerim dolmuştu ama Sametin bana bunları söylemesi gerekiyodu ama o ne yaptı kendini başka biri olarak tanıttı ben bunu hak etmemiştim .

"Benimle geliyosun Helin konuşucaz direnme benimle geleceksin başka şansın yok "

"Ne demek şansın yok ya bırak konuşacak hiç bişey yok sen git o yanındakı o*s*p*larınla konuş bırak kolumu canım yanıyo bırakkk"

"Canını acıtmamı istemiyosan gel benimle ve onların hiçbiri umrumda değil Helin "

"Tamam bırak kolumu gelicem canım yanıyo bırak kolumu gelicem senle ama son kez"

"Tamam bırakıcam ama sakın kacma"

"Ufff kes tamam dedik canım yanıyo bırak artık kolumu "

"Tamam" dedi ve bıraktığı an koşmaya başladım onu dinleyeceğimi zanetti ama yanıldı birden karşıma iri yarı bir adam çıktı ve ben ona çarptım beni tutuğu gibi Sametin yanına göturdu "bırak beni bırakkkk "

ULAŞILMAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin