-BURÇİN-
Duyduklarımla şok olmuştum babam beni yurtdışına göndermek istiyormuş ..Arkadaşlarım ne tepki vereceğimi merak ediyorlardı ama ben hareket bile edemiyorum ağzımı açıp bişi söyleyemedim Helin birden panik olarak bağırmaya başladı "BURÇİNN kendine gel ne oluyo Burççin tepki ver ne olur" bi ara beş meteorların yanımıza geldiğini gördum ama sonrasını hatırlamıyorum.Gözlermi açtığımda hastanede kolumda serumla yatıyordum başımda kimse yoktu bu benim işime gelmişti gözlerimden yaşlar akmaya başladı .Babam bunu bana nasıl yapardı arkadaşlarımdan nasıl ayırırdı ben .Ben bunları düşunurken içeriye Gökmen girdi onun burda ne işi vaerdı oha yakından çok tatlı ...
GÖKMEN :"nasıl oldu prenses"
OHA bana prenses dedi ama oysaki o gün Helinle okula beraber geldiklerinde ben Helinden hoşlandığını zannetmiştim ama prenses dedi diye umutlanmamamk gerek .Hemen kendime geldim ve cevap verdim "evet iyiyim ne oldu bana neden burdayım ?" dedim ."şok haberi duyunca bayıldın bizde hemen seni buraya getirdik"
"bizi dereken?"
"kızlar panik oldu ne yapcaklarını şaşırdılar ve bizde hemen arabayla buraya getirdik bizimkiler kızları sakinleştirmek için kafeteryaya indirdiler"
"peki bana Helini çağırırmısın?"
"peki hemen çağırıyorum prenses" uff gine prenses dedi bu konuyu yurtdışı işini halledince,haletmem gerekiyor kesinlikle konuşmam lazım ..
Kapı tıktıklandı ve Helin içeri girdi "beni çağırmısın Burçin "dedi
Bunları söylerken bile yüzume bakamıyordu bu konuyu detayları ile birlikte konuşmamız lazımdı ve şimdi burda konuşacaktım .
"Helin benim yurdışına çıkmam gerektiğini söyledin bu konuda konuşmak istiyorum .Ben sizi bırakmama sebep olan neden ne "
"Bak Burçin babam o benim çağırıldığım gün bana senin yurdışında bale şovu yapman gerektiğini ve bunun şirket içinde sizin içinde önemli olduğunu senin geleceğini etkileyeceğini söyledi ben o gün seninle konuşamadım aslında bayılma sebebimde düşmem değilde ağlamkatan olduğunu siz telaşlanmayın diye söylemedim yanımda Görkmen vardı sende bunu yanlış anladın canım ben senin için ağlarken Gökmen geldi yanıma yoksa biliyosunki ismini bile bilmiyodum "
"Helin ben sizi bale için bile olsa bırakıp gidemem evet baleden de vazgeçemem ama sizide bırakmama o yüzden yurdışı işini kabul etmicem sakın beni bu konuda ikna etmeye çalışma çok fena olur "ben lafımı birince içeri diğer kızlarda girdi ve hepsinin ağladıkları yüzlerinden belliydi hepsi başıma toplandı ve onlardan sonra içeri erkekler girdi çok şaşırmıştım onlarda üzulmule benziyorlardı.
İsmini bilmediğim çocuk "geçmiş olsun Burçin "dedi
Bende " saol pardon isim neydi ?" biraz kaba oldu ama ismini bilmiyodum
Oylum lafa girdi "Canım bu Eymen bu Samet bu Doruk bu Emir bu da tanıyosunki Gökmen onlar seni biz panik olunca hastaneye getirdiler"
Hemen bende "memnun oldum bu arada teşekkur ederim her şey için" "Neval hastanden ne zaman çıkıcam ben burda yatmaktan çok sıkıldımm"
Helin "nazlanmaya başladı gine sabret işlemleri haledeyim çıkarız siz bekleyin ben işlemleri haledeyim "
Hep bir ağızdan "tamam"
-HELİN-
Tam kapıdan çıktım biri kolumu tutdu arkama baktığımda burun buruna aramızda santimler kala bir SAMET oha ben şok ben vefat..Birden kendime gelip geriye çekildim "efendim"
"Helin bekle birlikte halledelim "
"Gerek yoktu sen zahmet etme ben haledereim " bu çocuk neyim oluyoda benim kolumu tutuyoo.
Birden kolumu çekip yürumeye başladım arkamdan geliyodu ama intikamım acı olucak demiştim ne kadar yaklaşsanada ondan kaçıcam onlar bizi rezil etti bunun bedelini ödicekler bunları düşunurken danışmaya gelmiştim belgeleri halletip çıkış işlemi yaptırdum Samet arkada bekliyordu onu aldırmadan işlemi bitirp Burçinin odasına gittim " Burçin çıkış işlemin tamam beyler sizde gidebilirsiniz tekrar teşekkurler herşey için "kızlar ben oyle diyince birden şaşırdılar tabi o kadar taşlarki insanın baktıkca bakası geliyo ama bizim almamız gerek bir intikamımız var fazla yüz vermemek gerek dimi .Hastaneden çıktık şimdi Burçini kimi göturecektik eve gitse babası kızın üstune giderdi o yuzden Burçini Neval gile götureçektik bir süre orda kalması iyi olacak bende bu arada babası ile konuşmuş olurum . Burçin gili bırktıktan sonra Fatih amcayı arayıp sahilde bi kafeye gelmesini söyledim şimdi Fatih amacaya nasıl söylicektim nese gidince söylerim diye yola cıktım .Kafeye gittiğimde Fatih amca bi kahve almış oturuyordu yanına gidip oturdum hemen lafa girdim."Fatih amca Burçin gitmeyi kabul etmiyo bu olayı söylediğimde şok geçirdi ve bayıldı hastanede benle sizi bırakamam tamam baleyide bırakmama ama sizi hiç kimse benden ayıramaz diye konuştu ve eve gelmek istemedi bu iş sizin için ne kadar önemli olduğunu tahmin ediyorum ama Burçin hiçbir şekilde kabul etmez o yüzden boşuna kızın üstune gidip kendinizden soğutmayın "diyip oradan kalktım bunları söyleyen benmiydim kendimle gurur duyuyorum neyseki ses kaydına almıştım söylediklerimi kızlara dinleteceğim .Eve geitsem iyi olacak geç oldu ve yarın okul var .
Sabah kalktığımda kendimi çok rahat hissediyordum hemen kalkıp banyoya girdim hemen duş alıp saclarımı yaptım hemen giyindim ve aşağı indim annem kahvaltımı hazırlamıştı ama oturursam okla geç kalırdım o yüzden annemi öpup yola koyuldum hava çok güzeldi bu günde yüruyerek okula gitmeye karar verdim.Kulaklığımı takıp Cem adrian dinlemeye başladım .Yolda giderken birden birine çarptım ve bu kişi tabikide SAMET bu çocuk ne zamandan beri yolumu keser oldu .Onu hiç aldırmadan yoluma devam ettim .Kolumdan tutup kendine çekti gine santimler vardı hemen bi tane tokatı bastım hangi cesaretle beni kendine çekiyo ya yola devam ettim . Okula geldiğimde bizim kızlardan kimse yoktu bende hemen sınıfa çıkıp telefonla oynamaya başladım .Facede takılırken bilinmeyen birinden mesaj geldi
BİLİNMEYEN
"Ben Samet numaranı Gök den aldım sabahki olay için özur dilemek istedim"
Hemen rehbere SAMET AYISI diye ekledim ve mesajına cevap yazdım
"Mesaja gerek yoktu ben sana cevabını verdim zannediyordum "
Hemen mesaj geldi bu çocuk benim mesajımımı bekliyodu
"Tamam sinirlendin ama istiyerek olmadı özur dilerim"
"Tamam kabul kes artık"
"Okey kabul etmene sevindim "
Ayyy bu çocuk çok tatlı ama kendimizi koyu vermememiz gerekiyo almamız gereken intikam var.Bu arad kızlar geldi Burçin toparlamış gozukuyordu .Ders zili çaldı ve öğretmen derse girdi dersin ortasında kapı çaldı ve içeri bir kız ile birlikte müdür girdi ohaa oda ne olamaz...
Arkadaşlar uzun yazmaya çalıştım kısa olduysada kusura bakmayın her gün yeni bölum yazmaya çalışıyorum hepiniz opuldunuz ....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ULAŞILMAZ
ChickLitBu benim ilk kitabım okursanız çok sevinirim votelerinizi eksik etmeyim