BAYILMA

113 8 0
                                    

-HELİN-

Bügun büyuk gündu bügun parti günuydu ve bu partiye Burçin de gelecekti .

Sabah bi telaşla kalkmıştım hemen banyoya gitip işlerimi halledikten sonra aşağa inip sultanımı öptum kahvaltımı hazırlamıştı işte benim annem ya çok sefiyomm.Hemen kahvaltımı yapıp odama çıktıp telefonumu elime alıp Oyluma mesaj attım:

İNEKİMM

"Bügun büyük gün bebiş ;)"

1-2 dakika sonra cevap geldi

İNEKİMM

"Aynen hazırlanmaya başladınmı kuaföre ne zaman gitcez"

Ooo ben daha pijamalarımı çıkarmadım .

İNEKİMM

"Kankisi ben daha pijamayla duruyom ne tutuyon beni byss"

Daha cevap gelmedi demekki oda hazırlanıyo .Hemen üstume bi şort bi bol t-hsort giyip sefgilime mesaj attım .

SAMET AYISI

"Sefgilim beni küafore bırakırmısın özledim "

Bu arada Sameti SAMET AYISI olarak kaydetmişim onu bi ara düzeltirim;)

SAMET AYISI

"Canım 5 dakikadır kapıdayım inn hadi "

oha ne ara geldi bu

SAMET AYISI

"Ne ara geldin iniyom "

Hemen aşağa indim sultanımı öpup dışarı çıktım kapıdan dışarı çıktığımda Samet beni süzdu ve kaşlarını kaldırdı :"ne bu hal "

"Ne varmış halimde ?"

"Altını giymeseydin fark etmezdi zaten yok gibi bişi "

"Ya sen bunamı takıldın arabada olucaz ve kuaföre gidiyorum" diyip yanağına buse kondurup arabaya bindim bişi diyemeden arabaya bindi .

Koaföre geldiğmizde bizim kızlar çoktan gelmiş saçlarını ve makyajlarını yaptırıyolardı bende hemen oturp saçımı yaptırmaya başladım.

-1 saat sonra -

Saçlarımız yapılmıştı istediğim model olmuştu beğendim ;) kızlarda benim kadar güzel olmuştu .Koaförden çıkıp bize gittik onların elbiseleride bizdeydi hemen eve geldik üstümuzu giyinmeye başladık.Ben kırmızı kısa üstunde taşları olan bir elbise giyecektiim ,Neval kısa kırmızı sırtında kalp dekoldesi olan çok cici bir elbise ,Gulce kısa alt etek kısmı krem üstu çiçekli bir elbise ,Oylum toz pembenin en açık tonu kısa bir elbise giyecekti hepimiz kısa ve fazla olmasada uyumlu giyinmiştik hepimizin kısaya zaafı var yaşasın kısa etek .

Hepimiz makyajımızı yaptık hazırdık ve dışardan korna sesi geldi hepimiz birden koştura koştura aşağa indik .Kapıda 3 araba vaedı .Samet beyaz gömlek giyniş ilk iki düğmeyi kapatmamış ve çok tatlı görunuyodu ona bakarken arkadan kızlar itti ve Sametin kucağına düştum yani ben düşcekken sefgilim tuttu.Toparlanıp Samete baktım "çok güzel görunuyosun " dedi piç smıle yaparak ve devam etti " iş başa düştu yanımızdan ayırmıcaz " " teşekür ederim canım sende çok yakışıklı görunuyosun ve kızlara baktığını görursem yapabileceklerimi sen çok iyi bilirsin " dedim piç smıle atarak .Arkama baktığımda Doruğun Oyluma, Emirin Nevale ,Gökmenin Gülceye hayran hayran baktıklarını gördum ve Samete döndum ona baktığımda onunda bana baktığını gördum işte en güzel şey sen birine bakacak ken onunda sana bakmış olduğunu görmüş olmak.

ULAŞILMAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin