-HELİN-
Dersin bitmesi için dakikaları sayıyordum ki kapı çaldı ve içeri nöbetçi öğrenci girsi ."HELİN KARASU " adımı duyunca o yöne baktım "Mudur HELİN KSARASUYU odasına bekliyo"bunu duyduktan sonra müdürun odasına doğru yürümeye başladım.Kapının önüne geldiğimde derin bir nefes alarak içeri girdiğimde karşımda Burçin'nin babasını gördum.Bunu beklemiyordummm !!!!
Öylece ayakta kalakaldım. Neden burdaydı gene ne olmuştu ??Gine ne yapmıştık!! Müdur bana"şöyle otur Helin seninle önemli birşey konuşacağız"çok merak etmiştim acaba bu kadar önemli olan konu neydi Burçin'in babası konuşmaya başladı "Helin Burçin'in yurtdışına çıkması gerekiyor,bu bizim içinde şirket içinde çok önemli" duyduklarımla beynimde ateş almıştı Burçın'in babası yani Fatih amca konuşmaya tekrar başladı "bunu senin söylemeni istiyorum bu işi sen çözebilirsin"dedi.(bu arada fatih amca burçinin üvey babası)buda neydi ya hiç bi kız bizi Burçin den ayıramazdı ve gözlerim dolmuştu ..
Kapı birden açıldı ve pic smile yaparak içeri giren beş meteorlardan biriydi .Müdur "Helin kızım bugun derse girmeyeceksin ve Samete bügun okulu gezdireceksin " neeee ben bu durumdayken o müdur bana bu karşımdaki taşı gezdircekksin dedi yuhh ama yaa ha bu arada taşlardan birinin adı Sametmiş bunu öğrendiğim iyi oldu .. Ama şimdi bunları düşunecek vaktim yoktu şu yurtdışı işini halletmem gerekiyor . Uff şimdi bide şu Samet işi çıktı ne yapıcam yaa nasıl halledicem bu olayı ..
Samet ile birlikte müdürun odasından çıkmıştık o hala güluyo ama ben hala bu işi nasıl halledecrğimi düşünuyorum tam ben bunları düşunurken birinin beni dürtuklediğuni hissetim tabikide o kişi yanımda duran aptal Sametti .Burçin in yanına doğru giderken o güluyordu ama ben bunu başaramıyordum bunu ona nasıl soylicemi bilmiyorumm off .Yanımıza doğru yaklaştı ve "sarı bunun yanında ne işin var" diye sordu bende müdur gezdirmem için görevlendirdi dedim oda morelim bozuk olduğunu anlamış tı ve beni sürukleyerek koşeye göturdu "neyin var o şapşal sana bişey mi yaptı" diye sordu ama ben sadece kafamı olumsuz anlamda sallayarak Sametin yanına gittim . Şimlik Burçin den kurtulmuştum ama sonra ne olacak bilmiyorum .. Sıra o beş meteorların yanına gitmek kalmıştı Samete sen git ben sonra gelirim diyip bodrum katta indim orda herşeyi duşunmem için vaktim var dı ama şimdilik hemen bodruma indim ve yere çokup ağlamaya başladım Burçin den ayrılmak istemiyordum onlar bana herşeyi unuturuyordu hıçkırıklarla ağlıyordum ki omzum da bi el hissettim .Evet bu el beş meteotlardan birinee aitti ama çocuğun ismini bilmiyordum tuhh çokta yakışıklı birden kendime gelip çocuğa cırladım çocuk neye uğradığını şaşırdı ve ben Gökmen dedi .Bingo ikincisininde ismini öğrenmiştim . Ama şimdi bunları duşunmenin sırası değil di birden kendimi kaybefip Gökmen in omzuna yaslanıp ağlamaya başladım .Galiba alarken uyumuşum kalktığımda bir adet tepemde dikilen Gökmen gördum revirdeydim devlet okulu ama o kadar kötu değil tabiki revir var .Gökmen yanımaa yaklaşıp kulağıma "herkese duşup bayıldığını ve seni görup buraya getirdiğimi soledim " dedi .İçim rahatlamıştı ağladığımı bizimkilere soyleseydi başımın etini yerlerdi ne oldu diye neyseki bügunde bitmişti ve benim Burçin e soyleyecek 1 günum kaldı babası çarşamba ya kadar soylemen gerekiyor demiştı .Yarın ne yapıcaktım bilmiyorum ama Gökmen e bi teşekkur borcum ve almam gerekn bir intikam vardı..
Arkadsşlar elimfen geldiği kadar uzun yazmaya çalıştı votelrri bekliyorum hepinizi öpuyorum sağlıcakla kalın :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ULAŞILMAZ
Chick-LitBu benim ilk kitabım okursanız çok sevinirim votelerinizi eksik etmeyim