BURÇİN İN GELİŞİ

90 10 1
                                    

Arkadaşlar 6 ay sonrası olarak yazdım , biliyorum uzun bir süre ama böyle gerekti .

- 6 ay sonra -

Bügun Burçin gelicekti . 6 ayda çoğu şey değişmişti.Eymen ilk üç ay sürekli içti ama üç aydan sonra Burçin in iyi olduğu haberini duyunca biraz toparlandı ama ginede iyi değil 6 ayda bir kere güldüğunu görmedim ruh gibiydi ,kızlar Burçin gittikten 2 ay sonra biraz toparlanmışlardı bu süre içinde erkekler onlara çok yarzdımcı olmuşlardı hiç yanlız bırakmamışlardı ve bomba haber Oylumla Doruk , Neval ile Emir çıkmaya başladı ama Gülce ve Gökmen sadece arkadaşlardı ikiside birbirinden hoşlanıyod ama söyliyemiyolardı .Bu 6 ayda Sametle üç ay hep buluştuk görüştuk ama okul kapanalı 2 ay olmuştu ve bir ay fazla göruşemedik Samet sürekli işim var diye ya şirkete ya da yeşil bara gidiyodu ne oldu kötu bişeymi olduğumda bişiey yok diyip geçiştirmişti ama takmamıştım .

Tam 6 ay önce bügün Burçin bize o mektubu bırakıp gitmişti ve şimdi geri dönuyodu , tam olarak iyi olmasada iyileşip yanımıza geliyodu onları çok özlemiştim Cenk i en son 3 ay önce görmuştum Burçin in sağlık durumunun gittikce iyiye gittiğinin haberini vermişti ve geri gitmişti .

Havaalanında bekliyorduk sabırsızlıkla uçaktan inmelerini bekliyorduk çok mutluyduk ama Eymen gelmemişiti dün arayıp bügun geleceklerini ama tamam diyip geçiştirmişti , bügunde gelmemişti.

Uçağın indiğini anons etmişlerdi hemen çıkış kapısına koşmuştuk Burçin i çok özlemiştim Cenk ve yanında Burçini gördum ve çığlıl atarak Burçinin yanına koştum hemen sarıldım Burçin deki tek değişiklik saçlarıydı saçlarını kestirmişti çok kısaydı ama hala çok güzeldi benden sonra hemen kızlar gelip sarıldılar onlar Burçine sarılırken ben Cenk e sarılıyordum Sametin ne kadar rahatsız olduğunu görsemde onları çok özlemiştim . Ayrılıp arabaya doğru yürüyorduk Burçin Eymeni göremeyince biraz yüzü düşmuştu bizimkilere çaktırmadan yanına gitip :

" Bişey mi oldu neden yüzun düştu"

" Bişey olmadıda Eymen neden gelmedi"

" Burçin sen onu düşunme o meseleyi sonra konuşuruz"

" Tamam sen öyle söylüyosan" dedi ve yürumeye devam ettik tahmin etiğim gibi Eymene hala aşıktı uff napcaz biz bunlarla ya :(
Bürçinide alıp bize göturdum erkekle bizi yanlız bırakmak için yeşil bara gittiler .

" Bürçin yoldan geldin sana yatağını hazırlaymmı hayruş bügun izinli"

" Gerek yok ya eve giderim "

" Ne evi ya bügun bizdesiniz "

Bütun kızlar hep bir ağızdan " tamam yupii" diye bağırdılar bügun çok mutluydum .

Sabah Bürçin in üstumde zıplamasıyla uyanmıştım sabahın 8 inde üstumde zıplıyodu ve tek kalkan kişi Bürçin di . Birlik olup kızların yattığı odaya gittik ve kızlara "yangın vaarrrr kaçınn" diye bağırmaya başladık iyice çocuklaşmıştık ama değerdi keşke hep böyle kalsaydık hep mutlu olsak .

Kızlar yangın var cümlesini duyunca hemen hepsi apar topar kalkmıştı bizde resmen anırıyoduk gülmekten karnımız ağrıdığında gülmeyi kestik kızlar bize ocu var gibi bakıyolardı bizim gülmemize sinir olmuşlardı bize yiycek gibi baktıklarında çığlık atarak aşağa kaçmıştık arkamızdan geliyolardı ki zil çaldı annemgil bir haftalığına iş için yurdışına gitmişlerdi , hemen kapıyı açtık ve karşımızda Samet ve tayafsını gördum gülerek boynuna atladım hemen ne oluyo felan dediler arkalarına saklanmıştık kızlar erkekleri görunce bize bişey yapamamışlardı hemen içeri aldık onları salona oturtuk ve üstümuzu değitirmeye çıktık tami çocukları ayıcıklı pijamalarla karşılayınca rezil olduk daha fazla olmayalım diye üstumuzü değiştirdik ve aşağa indik tabiki gine Eymen yoktu haftada bir iki kez göruyodum zaten Burçin geldi hiç göremicez ama bende Helinsem onları barıştırcam , Helin olmak bunu gerektirir.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 04, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ULAŞILMAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin