ALLAHIM SANA GELİYORUM

424 15 2
                                    

Burçin

Yeni bir yıl . Herşeyin değişeceği bir yıl.Geçen sene yaşadığım olaylardan dolayı hala deli doktoru fiye adlandırdığım pskiyatrise gidiyorum.
1 yıl önce
Tek dostlarım olan eylem,gülce,ve helin ile geziyorduk.Annemi 3 yıl önce kaybetmiştim.Bu yüzden para düşkünu olan hayatını işe adamış suratı sirke satan bir adam ile yaşamak zorundaydım .Karşımda kücük saray yavrusu ( saray diye adlandırdığım evim ) duruyordu .Zengin olsakta istediğim tam olarak bu değildi sadece sıcak sevgi dolu bir aileydi Çantamdan anahtarımı çıkarıp eve girdim . İceride benim olmayan ucuz parfüm koksn bir mont vardı.Bize gelebilecek akrabağımız olmadığı için beynimi işkal eden düşünceler ile yatak odasına çıktım, içeri girdiğimde babamı yatakta bir kadın ile salmaş dolaş olduklarını gordum ve şok geçirdim .

~ 1Yıl sonra ~

Okulun ilk günuydu . Gulce ,Helin,Oylum,ve ben okulun en tanınmış kızlarıydık.!Bu yüzden okula havalı bir giriş yapmayı düşunuyorduk .Ama okula girdiğimizde hiçte ole olmadığını fark ettik.Yeni gelenler okulun girişine kaygan bir sıvı dökmüşlerdi.En önde gidrn Helin,ardından ben ,Gulcr,Oylum ve Neval sırayla yeri boyladık .Yerde bize doğru gelen ueni alındığı belli olan 5çift spor ayakkabı gorünce gözlerimiz istemsizce ayakkabıların sahiplerine kaydı ..ALLAHIM sana geliyoooommm .! OH lan .Öylece yerdr otururken Heli'nin ağzıma vurmasıyla ağzımın 1metre açık olduğunü fark ettim.Meteorlar bize piç smile göndererek ellerini uzattılar.Kendimizi naza çekerek ellerini tutmadan kalkmamızla tekrar yeri boylamamız bir olduu!!

ARkadaşlar yb kisa zaman sonra gelicek yazım yanlışı varsa çoook özur dilerim sizleri seviyorummm

ULAŞILMAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin