-HELİN-
Duyduğum şey karşısında şok olmuştum Samet bana seni seviyorum prensenses demişti.Bunu beklemiyordum . Ben ona donuk donuk bakmaya devam ederken Samet "yoksa sen beni sevmiyormusun?" diye fısıldadı ..
Sesim çıkmıyordu ama bende Sametten çok hoşlanıyordum .Boynuna sarılıp kokusunu içime çektim.Samette kollarıyla beni belimden kavradı yaklaşıl 2 dakika öyle durduktan sonra ayrıldık. Samet elimden tuttu ve beni masaya oturtu .Ve oda karşıma oturdu .Harika bir akşam yemeğiyden sonra beni eve bırakmıştı ve ayrılırken dudağıma minik bir buse kondurmuştu bende önu öptum ve eve girdim ..
Hemen kendimi yatağa attım ve bu akşamı düşunmeye başladım ve rüyalar alemine daldım ..
Sabah uyanduğımda alarm bile çalmamıştı daha kendime şaşırarak elimi yüzümu yıkadım .Güzelce giyinip aşağıya indim annem daha uyanmamıştı .Usulca odasına girdim "annem , meleğim ben çıkıyorumm" "Helin daha saat çok erekn sen kahvaltıda etmedin dur ben sana hemen kahvaltı hazırlayım " "hayır annecim erken çıkmam lazım Burçin ile konuşmam gerekiyo " "hıı tamam o zaman öptum kendine dikkat et " "bende göruşuruzzz " dedim ve tekrar dışarı süzuldum ..Kapıyı kapattım ve hızlı adımlarla ayakkabılarımı giydim.. Hızlı adımlarla bir taxi çevirip bindim ..Okula biran önce gitmem gerekiyordu çünku Burçini görecektim.Taxi okulun önunde durunca inip kapıyı kapattım ... Okul hala boştu meteorların kanrinde olduğundan bahsediyorlardı .. Sametin sinirli sesini duyunca bir an duraksadım :
"abi şimdi bı kız nerden çıktı ya birde Burçin ve Gulcegil ile aynı sınıfta eğer kızlar Heline söyleylerse ben biterim "
Ve Doruk konuştu:
"Bence Gülce ve Burçin söylemez ama kızı s*k*r ler haberin olsun adsdasd"
"Çok komik dimi abi ya ben burda Helini kaybedicem diyorum sen dalga geçiyosun malmısın abi sen ?! "
Ya o değilde dedi Eymen ve lafa devam etti :
"Ben iyice Burçine bağlanıyorum ..Dun bana sarılıp ağladığında çok tuhaf şeyler hissedim ben sanırım çok fazla kaptırdım ve ben çok aşığım"
O sırada kızlar geldi ve gine Burçin yoktu . Neyse kızlarla kantine geçtik .Samet beni görunce ayağa kalktı ve yanağımdan öptu kızlar şaşkın bakışları arasında bende onu öptum ve sevgili olduğumu söyledim .Ama sandığum kadar büyük bir tepki vermediler çümku böyle olcağı belliydi .. Bügun canım çok sıkkındı çümkü o kzın kim olduğunnu çoook merak ediyordum ve çocuklara dönup bügun derse girmek istemediğimi söyledim hepsi bizde deyince kantinde oturmaya başladık 2. dersin başında Burçin kantin kapısından içeri girdi gözleri pırıl pırıldı yüzu renklenmışti .Hemen yanımıza geldi o gelen çiftin ailesi olduğunu gözunun önunde DNA testi yaptırdıklarını söyledi .Hatta bügun evini bile gerçek ailesinin yanına daşıyacağını söyledi.Tenefüs zili çaldığında ayaklandı çünku onun girmesi gereken bir sınavı vardı .Hepimizi öptukten sonra Eymene bakıp yüzunde tebessum oluştu ve arkasına baka baka gitti ..
20 dakika sonra Burçin yanımıza geldi fen dersi iyiydi o yüzden sınavı çabuk yapmıştı .Yanımıza sandalye çekerken kantinden içeri sarışın bizden kat kat güzel bir kız girdi ..Harika bir fiziği vardı .Ben onu incelerken gözleri bizim masaya kaydı ve Samette kitlendi.. Hızlı adımlarla yanımıza geldi ve Sametin dudaklarına yapıştı.O ankahrolası göz yaşlarım birikmişti koşarak oradan uzaklaştım . Yanıma Neval gelmişti sarılıp bir süre ağlaştık .. Tuvaletin kapısı tıklandı ve Sametin sözleri tuvalette yankılandı ..
"" Helin yemin ederim ki çok eski bir şeydi . Bak ben seni seviyorum hemde ölesiye nolur çıkta konuşalım ...."
Daha fazla dayanamayıp bağırmaya başladım "Bak Samet 10 saniyen var burdan uzaklaş yoksa hiç hoş şeyler olmıyacak çabuk "
Samet anlamış olmalı ki hemen gitti ya da ben öyle sanıyordum . Bir yanım gitsin derken diğer yanım hep yanımda kalsın istiyordu . Uzun bir süre Neval ile tuvallette kalmıştık sonra çıkmaya karar vermiştik . Çıktığmızda Sametin kantinin ortasında çok sinirlenmiş bir şekilde kızla konuşuyordu arkasında Eymen ,Doruk ,Emir,Buğra vardı ve birden sövmeye başladı .
"" Lan o*r*p* ben sana aylar önce söylemedimmi bitti diye niye anlamıyosunda dudaklarıma yapışıyosun ! Sana 2 gün süre hem bu okuldan hemde hayatımızdan defolup gitmen için anladınmı"
"hah anladım"
Bunları duyduktan sonra koşup Samete sarıldım çünku beni gerçekten sevdiğini anladım .Benden böyle bir hareket beklemezken oda beni çekip sarıldı saçlarımın kokusunu içine çekti ve sıcacık nefesini kulaklarımda hissettim " seni herşeyden ve herkesden çok seviyorum prenses bunu sakın unutma"
O sıra gözlerim kıza kaydı kıskançlıktan öluyodu ohh yaşasın kötuluk .....
Ayrıldığmızda benim sulu arkadaşım Burçin yerinde zıplamaya başladı " ne olur bunu kutlayalım ne olur lütfennn .."
"olma Burçin geçem sefer ne olduğunu görduk bunu sende çok iyi biliyorsun "
"söz söz içmicem gerçekten içmicem i,valla eğer içersem Allah bütun hücrelerimi birden resetlesin lütfenn.."
Ben bürçinin çenesini bildiğimden kabul edinve herkes kabul etti ve akşam gitmeye karar verdik ..
AKŞAM
Yaklaşık yarım saattir Burçini evinin önunde bekliyoruz .Eymen ben ve Samet . Kızlar Doruk ve Buğrayla gittiler ama biz hala burçini bekliyoruz .. Sonunda dayanamayıp zile basdım o sırada Burçin çıktı ve gerçekte uçuyordu . Çok güzel olmuştu ve hakkınıda veriyordu ve süratında piç smile vardı . Bu kızın gine aklından neler geçiyordu . Hemen yanımıza geldi ve Eyme gözlerini Burçinden alamamıştı hemen arabaya bindik ve barın yolunu tuttuk bara geldiğmizde çok havalı bir giriş yaptık hemen bizimkilerin yanına gittik .. Bu arada Gulce ile Nevalde çok güzel ve şık olmuşlardı tabi erkeklerde öyleki galiba herkes birbirinden hoşlanıyo sahneye baktığımda Burçinin dans ettiğini gördum ve Eymene baktım sinirli sinirli Burçine bakıyoru Burçinde bunu fark etmiş olacak ki yanımıza gelip Eymenin kolundan tuttu ve sahneye çıkarttı ve birlikte dans etmeye başladılar ve bizi de kaldırdılar Samet mızmızlansada dansa kaldırmayı başarmıştım zaten 10 dk oynayp geri oturduk ve oturduğmuzda kapıdan gelen kız dikatimi çekmişti ki taki bu kızın sabhki kız olduğunu farkedince morelim bozuldu her gittiğimiz yerde karşımıza çıkıyodu ama o bügun morelimi bozmuştu ve şimdi bozamıcaktı onu hiç aldırmadan Samete bakım ve onunda bana baktığını gördum ve gülumsedim ve sarıldım ..
SABAH
Sabah kalktığımda alarm çalıyodu hemen kalkıp giyindim bügun büyuk gündu kızlar Sametin eski sevgilisinden intikam alıcaklarmış beni üzduğu için bakalım ne olcak .. Annemi öpup kahvaltımı yaptım ve şöforun araba ile bırakmasını söyledim .. Şöfor beni okulun önune bıraktı ve ben okula girdim bizimkiler burda değildi demekki kantindeler diye kantine gittim Sametin yanına gittiğimde kızlar seni acil soyunma odasına bekliyolar acele at dedi hemen söyunma odasına gittim ve ben içeri girince o kızda içeri girdi ve içeri girer girmez bizim kiler yeşil boya fışkırtmaya başladılar benim saçımada gelmişti ama kızın hali perişandı ve çıkmayan boyaydı bakalım ne olacak tı .Hemen sınıfa çıktık kız ne yaptı bilmiyorduk ama çok merak ediyordum ders de Nevali müdur odasına çağırmıştı bizde merak etmiştik ama sonradan nöbetçi öğrençi disipline gideceğini söyledi hemen müdure gitip benim yüzunden olduğunu söyledim ve bana bir süre bağırdı bende koşarak müdurun odasından çoktım ve telefonumu alıp okul çıkışına doğru koşmaya başladım .....
nassıll arkadaşlar birde yorum istiyorum lütfennn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ULAŞILMAZ
ChickLitBu benim ilk kitabım okursanız çok sevinirim votelerinizi eksik etmeyim