-HELİN-
Burçin'i dansa kaldıranı görduğumde ağzımın 1 metre acıldığnı anladım..Samet,Eymen,Doruk,Emir,Gökmen bana cin görmüş gibi bakıyorlardı..Hemen hızlı adımlarla onların yanına gittimve hemen Cenk'i yani Burçin'in yanındaki çocuğu çekip sarıldım..
Çünku bu bizim orta okul yıllarında sevdiğimiz tek erkek ortak arkadaşımızdı.Oda beni sıkı kollarıyla (sade kafamı bonuna gömup kokusunu içime çektip )çok değişmişti baya baya büyumuştu kaslar falan ..Ardından Burçin Cenk'i alıp dans etmeye başladı .Şarkı hareketliydi ve Burçin kıvrak hareketlerle çok güzel dans ediyodu .O sırada Gulce beni dürtüp barın kapısından giren sarışın çocuğu gösterdi bu oydu Burçin'i yakın arkadaşı ile aldatan piç'ti ...
Burçin bu çocuk yüzunden sinir krizleri geçirmeye başlamıştı ..Osırada Burçin'in bu çocuğu görmemesi için hemen koşarak çocuğun yanına gittim ve koşeye çektim
"Ne arıyosun lan sen burda "
"sanane ya bara geldim ne oldu "
"bide ne oldu diye soruyo senden sonra Burçin sinir krizleri geçirdi şimdi düzeldi ve seni görmemesi gerikiyo git burdan "
Arkadan Eymenin sesini duydum
"Ne oldu Helin sıkıntımı var halledelim *?"
"Eymencim bu arkadaş Burçin'in eski aldatan sevgiisi Burçin in onu görmemesi gerekiyo görduğunde sinir krizi geçiriyo ama beni anlamıyo bu arkadaş"
"neee bu yavşak Burçini mi aldattı ve şimdi üzulmesine sebep olcak öylemi hemen haladip geliyorum sen gidebilirsim "
Eymeni başka bir yere çekip
"Eymen çocuğa bişey yapma bardan gitmesini sağla yere "
"tamam ya bişey yapmıcam bardan çıkarıcam merak etme sen Burçini oyala ben çıkarana kadar "
"tamam dediklerimi unutma hadi"
Ben masaya geldiğide Samet in elleri yumruktu ve çok sinirliydi bende ne olduğunu sormadan kendime içki aldım bügun içmek istemiştim aslında fazla içmem birden Samet bardağı elimden çekip aldı "ne yapıyosun be salak ver şu bardağı"
"haayır vermicem sende içmiceksin "
"pardon sanamı sorcam ??"
Birden bardağı masaya vurdu "Evet bana sorcaksın varmı itirazın ?"
"Evet var sen bana karışamasın ben bügun buraya kafamı dağıtmaya geldim ve seni dinlemicem içiçem sen benim bi arkadaşım bile değilsin bana karışamassın !!"
"tamam demek öyle bi arkadaşın bile değilim karişmam ama sarhoş olduğunda da başkalarının ellerinden almam ona göre "
Ne diyo ya bu başkaları felan "ne demeye çalışıyosun başkalarının elleri felan ne oluyo "
"bişey olduğu yok ben soylicemi söyledimA hadi eyvallah" dedi ve gitti başka kızların yanına gitti başka kızlar oha yaa banane ya ne yaparsa yapsın dedim ve tek başıma masada otururken Eymenin hale gelmediğini fark ettim ..
Hemen dışarı çıktım ve sokaktan kavga sesi geliyodu hemen sokağa girdim Eymen Burçin'in eski sevgilisi olan piç i dövuyodu ve çocuk bayılmıştı nasıl dövduyse "bırak Eymen bayılmış zaten " dedim ve zaten bırakmıştı orda onu öylece bıraktık ve bara girdik "nasıl dövdun öyle çocuk resmen öldu bu kadar kime hirslandın kime sinirlendin ?"
"birine değil ya Burçini üzmuş ya ona sinirlendim o kız neler yaşamış bidaha karşısına çıkmasın diye kücuk bi ders "dedi ve göz kırptı harbi çocuktu ve galiba Burçini seviyodu yupii.Bardan çıkma vakti gelmişti ve Burçin kör kutuk sarhoş olmuştu hemen Eymenin yanına gitip "Eymen Burçini sen götur bizmkiler ve kızların ailesi babasına söyler evede gidemez eniyi sen olurmu yarın bize bırakırsın?"
"Tamam ya sorun değil ev boş annemgil yok ama merak etme dokunmam "dedi
"Sana güveniyorum o yüzden senle gidecek hadi al götur daha dağıtmasın sızar kalır şimdi "bunları derken ben bile sendeliyodum başım dönuyordu aslında çok içmemiştim ama olsun eve gitmem lazım diye düşunurken birden gözlerim karardı ve kendimi birinin kuçağında hissettim......
Arkadaşlar nasıl gidiyo güzelmi güzel değil ise yorum yapın lütfennn
kendinize dikkat edin sınavlar başlıyo bölüm geç kalabilir hepinizi öpuyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ULAŞILMAZ
ChickLitBu benim ilk kitabım okursanız çok sevinirim votelerinizi eksik etmeyim