BİNMİCEM

201 11 1
                                    

                                                                     -HELİN-  

Sabah uyandığımda bü gununun çok zor geçeceği aklıma geldi ne yapacaktım bügun burçin'e söylemem gerekiyordu. Yataktan kalkım banyayo gittim aynaya baktığımda perişan bir haldeydim dun çok ağlamıştım gözlerimin altı morarmıştı.İşimi halledip annemin yanına gittim yanağına öpucuk kondurarak sahte bir gülumseme attım buna mecburdum eğer anlarsa sorguya çekerdi .Okula gitmek için yukarı çıkıp giyindim neyseki serbest gidiyorduk .Hava çok sıcak olduğu için altıma pembemsi bi şort üstume beyaz sıfır kol bi gömlek giydim kızlarda kesin bunun tarzı bişi giyeceklerdi evet devlet okulu olduğu için abartı oluyodu ama ben şorttan vazgeçmemm.Bügun okula araba ile değilde yüruyerek gitmek istedim hava almaya ihtiyacım var dı .Yolda öylece olacakları düşunuyordum ki önume bi araba kırdı kim olduğunu merak etmiştim!!Gökmennn bunun burda ne işi var uff şimdi hiç uğraşamıcaktım ya derekn camı açıp binmemi işaret etti bende"yürümeye ihtiyacım var" dedim .Arabayı durdurup yanıma geldi "o zaman birlikte yüruyelim "dedi . Okula geldiğimizde Burçin bizi yanyana görunce şok olmuştu.Bilmiyordiki asıl şok olunacak durum bu değildi neyse bişi belli etmeyelim .Kızların yanına gittim.

OYLUM "bune kızım senin o malın yanında ne işin varr?!"

NEVAL"ohha taş kaya meteor senle ne geziyo la o"

GÜLCE "uff kesinde kız bi konuşsun"

Rahatlamıştım konuşmama izin vermediler bi türlu "ben dün bayıldım ya orda tanıştık ben yüruyodum arabayı önume kırdı bin dedi binmedim bende senle yürurum dedi geldi bişi yok yanii"

Dediğim gibi kızlarda Oylum kot bi şort beyaz "fashıon ıs so " yazan bi thisort Burçin kot şort siyah beyaz thisort Gülce pembe padi zımbalı  şort  Neval içi yeşil dişi beyaz bi kazak altına kot şort hepsi mütiş görunuyorlardı.Sınıfa döğru yürürken Burçini bi kız çağırdı o gitmişken bende olanları kızlara anlattım tabi Gökmen hariç kızlar az daha ağlıcaklardı ki ben toparlanmalarını söyledim .Sınıfa çıkmıştık ve Burçin hale gelmemişti telefonuma mesaj gelmişti 

TATLI  METEOR

"ben gökmen isimden tanımamış olabilirsin "

OHA bu hangi arada telefon numarasını kaydeddit ve TATLI METEOR DİYE yuhhh .Burçin gelmiş ti ve ben nasıl söylicemi bilmiyorum ama bu tenefus işi halletmem gerekiyor bu arada Burçin galiba Gökmenden hoşlanıyo ooo .Ama o da tatlı çocuk Samet kadar tatlı olmasada nese bu konuları sonra konuşuruz .Ders zili çaldı ve hoca derse girdi ders çok sıkıcıydı çünku tarihti tarihten nefret ederim ..

Tenefus zili çaldı kızlarla kantine indik Samet gilin grup ordaydı amabenim bu tenefus bu işi bitirmem gerekiyordu o yüzden Burçine beni iyice dinlemesini ve bu konunun çook çok önemli olduğunu söyledim hepimiz nasıl bir tepki vereceğinden korkuyorduk

"Burçin sana söylemek istediğim konu ..."

"HADİİİ  söyle çok merak etiim illa çatlatcan adamı"

"Burçin babanın işi için yurdışına gitmen gerekiyor bu iş çok önemli hem senin için hem şirket için ama gitmemem için ellimizden geleni yapcaz çok üzgunum"

"........"

ULAŞILMAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin